Ja tak sobie wczoraj zasypiając myślałem, czego mogę się spodziewać w Horizon, ale tak realnie, znając już od roku FD, to co pokazują i to co później jest. Więc tak, czego się spodziewam w grudniu, tak żeby nie być rozczarowanym, tak pisząc pół żartem pół serio
Nowe statki:
- cobrę mk 4 którą wstawię do hangaru, może się 2-3 razy przelecę żeby zobaczyć jak jest. Pewnie będzie miała 2 utility pointy słabe shieldy i tyle.
- vipera mk 4 - j.w. Początkujący gracze, tacy co grają 2-3h i nie mają jeszcze 2mln na couriera + kilku fanów vipera się zachwycą
- lakon keelback - spodziewam się kolejnego statku z kabiną od dźwigu który będzie ogólnie niezły, sam nie wiem do czego, może uber grind, następca L9, albo może coś w stronę eksploracji, ale brzydki jak noc. Prawdę mówiąc nic kompletnie nie wiem o tym statku, to będzie dla mnie największe zaskoczenie grudnia.
- asp scout - idąc tym samym tokiem co były diamondbacki to tańszy asp, może szybszy troche, z podobnym skokiem do tego co jest, mniej utlity, mniej internal. Nikt nie kupi. Braben będzie nim latał.
- imperial fighter - costam do cqc
- vette - ładne, i jak wszystkie ładne statki, problem z energią, drogie, wolne i nie bedzie broni na huge hardpointy.
- cutter - FD postanowi nas zaskoczyć i będzie mniejszy od Clippera, bo Clipper w zasadzie jest jak L9. Pewnie będzie wolniejszy troche od aspa, szybszy od pythona, shieldy na poziomie Pythona i pewnie huge hardpointa mu wsadzą. No i problemy z energią jak na combat shipa przystało, do tego mało internali na scbs, finalni Anaconda go złoi, vette też.
Lądowanie na planetach:
- 3 rodzaje stacji, różnice na poziomie różnic outpostów. Ewentualnie się szarpną i dadzą jedną kopułę.
- 2 rodzaje przeszkadzajek - scrimmery. Jedne wolne i mocne drugie szybkie i slabe.
- planety, niemal identyczne, stawiam że będą warianty w 4 kolorach: szara, pomarańczowa, żółta, niebieskawo biała
- wraki statków - rozbita conda + l9, obok rozrzucone 3-4 kontenery z czymś wartym 20-40k.
- żeby wylądować na planecie trzeba będzie mieć moduł zabierający albo utility albo slot, żeby bardziej wpieniało i zabawa w pvp/res wymagala wizyty w stacji i zmiane buildu, oczywiscie lazika w modulu na jednej stacji ciezko bedzie uswiadczyc.
- łaziki wyglądają póki co jak wózki widłowe, na pewno projektował je gość który projektuje lakony
- łaziki będą w 3 wariantach: slaby i szybki, mocny i wolny i średni, bez dobrej broni lub czegoś istotnego.
- nowy system misji - dojdą misje na Orce - czyli extra passenger cabin zamiast cargo raka i będzie mozna zarobic 68k za transport 16 ludzikow, statkiem za 80mln.
Kolejne dodatki:
- looting, będzie można znaleźć lasery strzelające na inny kolor, mające +5% do dmg oraz + 100% do grzania lub zużycia prądu, tak żeby były bezuzyteczne. Na pewno będzie też wersja frag cannona, mająca 5 ammo więcej. Oczywiście pozbieranych na planetach modułów nie będzie się dało nigdzie przechować, tylko trzeba będzie nadal kupować statki i na nich to trzymać.
- kreator awatara - będzie można sobie wybrac kolor oczu, rodzaj nosa, wlosow, kupic w FD store inny kask czy kombinezon i podziwiac go w widoku zewnetrznym jak siedzi na fotelu.
- thargoidzi. Będą. Będzie wiadomo że są, w galnecie. Statek thargoida zobaczymy w Sezonie 3. W sezonie 2 będą się dziać dziwne rzeczy. oczywiście w galnecie.
- crafting. Będzie można zimeniać bronie, np zrobić ze zwyklego beama, uber beama, za wzrost 5% dmg będzie zużywał + 100% więcej z capacitora.