Comandants catalans ////

Benvinguts!

Si voleu visitar el centre de la galàxia necessiteu un parell de coses:

1) una bona ASP que salti més de 30Ly (crec que segueix sent la millor nau per explorar i salts llargs)
2) moooooooooolta paciència...


Ens veiem allà dins :)
 
Aventura en solitari

Ben vinguts DuneLegend i Regor, no cal fer res més, us agrego ara mateix als meus amics i quan accepteu la sol·licitud us afegiré al grup.

Pel que fa a anar-se'n al centre de la galàxia... no sé quina nau portes DuneLegend, jo ho vaig provar amb una tipe 6 i vaig tornar enrere als 250 LY... El centre és exageradament lluny... i més enllà de 200 LY no hi ha res, És a dir, els sistemes estan deshabitats, estaràs completament sol. Jo hi tornaré, però primer em procuraré una anaconda o una boa, alguna nau que pugui saltar ben lluny.

Salut i força!

Jaja, sí, ja ho he anat llegint.... ara mateix estic provant d'equipar la nova Scout, que tot i no arribar a la ASP en rang de salt, deu-ni-do fins on arriba... mentre faig crèdits per acabar d'equipar-li el surface i el millor frame i l'advance scanner ja puc saltar 30 LY :) és una bona exploradora per bastant menys cost que la ASP...

Respecte a la soledat.... doncs no em preocupa gaire, sòc bastant solitari. Gràcies pels consells!

- - - Updated - - -

Benvinguts!

Si voleu visitar el centre de la galàxia necessiteu un parell de coses:

1) una bona ASP que salti més de 30Ly (crec que segueix sent la millor nau per explorar i salts llargs)
2) moooooooooolta paciència...


Ens veiem allà dins :)

Gràcies Tapion!! La nova Scout també arriba als 30 LY (fins i tot més quan li equipi el millor Frame :) ) A veure què tal. De paciència ja n'estic acomulant jajaja. Salut!
 
Per conseguir salts llargs, lo millor és conseguir una nau que de base ja tingui bon salt (ASP, Diamondback Explorer), i sobretot un parell de detalls d'Outfitting:

1) Posar el millor FSD (Frame Shift Drive) possible, normalment el A5 (uns 5 millions de crèdits...). Això es recomanable per totes les naus tan d'exploració com de comerç.
2) Treure tot el que no sigui indispensable. Jo per exemple vaig treure totes les armes, cargo... Ja depen de si volem fer servir la nau només per salts llargs d'exploració, o si la volem per més coses (comerç, combat...)
3) Plantejar posar compartiments (thrusters, power distributos, life support, shield generator...) de lletra D . Són els més lleugers.

Quan compres una nau, estalvies i li poses el FSD A5 i alguns compartiments de lletra D, comences a veure com la capacitat de salt augmenta que dona gust ^_^
 
Bones gent!! hi ha algú que vulgui fer Wing? em podeu agregar a CMDR Gattsujim, actualment vaig amb una viper viatjant per el espai XD
 
Hola Gattsujim, ben vingut!
De seguida t'agrego com a amic i quan hagis acceptat t'afegiré al grup, així ens veuràs a tots quan estiguem connectats.

X cert Comandants Regor i DuneLegend, no estic segur de tenir-vos agregats, vaig a comprovar-ho i en tot cas tornaré a enviar-vos la petició d'amistat.

Aprofito per dir que... m'he passat de llest... m'he enfrontat sol a enemics massa poderosos massa vegades i la assegurança ja no m'ha cobert... així que he de tornar a començar amb un sidewander de nou... ho he perdut tot... kina m***a!
 
Comandants DuneLegend i Regor, encara no heu acceptat la meva sol·licitud, o els vostres nik-name no son els mateixos al joc que aquí. Comproveu si teniu sol·licituds d'amistat pendents i si no les teniu o cap d'elles és la meva, poseu-vos en contacte amb mi per mirar de solucionar-ho.
 
Last edited:
Una pregunta, esteu jugant el Powerplay? treballant en alguna facció o potencia concreta? o jugueu més de forma independent sense powerplay?

Jo estic lluitant a favor de l'Aliança, ja sabeu, a favor de que cada sistema pugui ser independent i autonom (em deu venir de la sang... xD). Fins i tot vaig muntar un grup per fer coses en comú a favor de l'Aliança i de la potencia Edmund Mahon del Powerplay. Si algú vol afegir-se a la causa m'ho pot comentar per aquí, per missatge privat, al foro que tenim els Pilots Lliures de l'Aliança (PLA) a la URL http://pilotoslibres.comuf.com/ , o donar un cop d'ull al post que vaig posar en aquest forum: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=156857 .

Això sí, no és un grup de jugadors catalans, qualsevol s'hi pot afegir, i els jugadors que hi ha ara són tots bona gent, i sempre hi ha coses per fer.

Una abraçada socis.
 
Una pregunta, esteu jugant el Powerplay? treballant en alguna facció o potencia concreta? o jugueu més de forma independent sense powerplay?

Jo estic lluitant a favor de l'Aliança, ja sabeu, a favor de que cada sistema pugui ser independent i autonom (em deu venir de la sang... xD). Fins i tot vaig muntar un grup per fer coses en comú a favor de l'Aliança i de la potencia Edmund Mahon del Powerplay. Si algú vol afegir-se a la causa m'ho pot comentar per aquí, per missatge privat, al foro que tenim els Pilots Lliures de l'Aliança (PLA) a la URL http://pilotoslibres.comuf.com/ , o donar un cop d'ull al post que vaig posar en aquest forum: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=156857 .




Això sí, no és un grup de jugadors catalans, qualsevol s'hi pot afegir, i els jugadors que hi ha ara són tots bona gent, i sempre hi ha coses per fer.

Una abraçada socis.



Hola Tapion, jo personalment, això del powerplay m'ho he agafat amb calma... llegir en anglès se'm fa feixuc, encara no se ben bé com va. Em vaig acostar als límits dels dominis del pirata per lluitar en contra de la seva expansió, però no vaig veure clar com ho havia de fer, i a més em van petar tantes vegades que ho he acabat perdent tot. Fins ara ni tant sols m'he volgut enemistar amb cap grup ni facció, tot just ara començo a prendre part en alguna guerra civil i a discriminar entre grups, sempre a favor de la democràcia i els drets civils.

- - - Updated - - -

- - - Updated - - -

Per altra banda, he vist que al grup que vaig crear no hi ha tots els comandants catalans que tinc com a amistat, suposo que hi ha hagut comandants que s'han donat de baixa... sou ben lliures de fer-ho i potser és perquè no hi ha el fit-bac que s'esperava... La veritat és que personlment no soc gaire de fer wings, tot hi que em sembla que el tema wings ha millorat ùltimament (no n'estic segur), però si estem tots al grup ens podem veure els uns als altres i sabem qui està connectat i qui no i podeu fer wings entre vosaltres.

Si algú ha marxat del grup i vol tornar-hi a ser, que m'ho digui i l'hi torno a ficar sense cap problema.
;)
 
Last edited:
Gràcies Tapion! És just el que estic fent!! El que no sabia ni he vist per enlloc és de l'existència d'un FSD de categ. 5!! Potser és una limitació pròpia de cada nau i no la puc equipar a una Diamond?!?

- - - Updated - - -

Una pregunta, esteu jugant el Powerplay? treballant en alguna facció o potencia concreta? o jugueu més de forma independent sense powerplay?

Jo estic lluitant a favor de l'Aliança, ja sabeu, a favor de que cada sistema pugui ser independent i autonom (em deu venir de la sang... xD). Fins i tot vaig muntar un grup per fer coses en comú a favor de l'Aliança i de la potencia Edmund Mahon del Powerplay. Si algú vol afegir-se a la causa m'ho pot comentar per aquí, per missatge privat, al foro que tenim els Pilots Lliures de l'Aliança (PLA) a la URL http://pilotoslibres.comuf.com/ , o donar un cop d'ull al post que vaig posar en aquest forum: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=156857 .

Això sí, no és un grup de jugadors catalans, qualsevol s'hi pot afegir, i els jugadors que hi ha ara són tots bona gent, i sempre hi ha coses per fer.

Una abraçada socis.

Em passa una mica com al Demon's... He començat a mirar-m'ho una mica però se'm fa farregòs. D'entrada si m'interesa però no he acabat d'entendre molt bé com va.... faré un cop d'ull als links que poses! Salut!
 
Comandants DuneLegend i Regor, encara no heu acceptat la meva sol·licitud, o els vostres nik-name no son els mateixos al joc que aquí. Comproveu si teniu sol·licituds d'amistat pendents i si no les teniu o cap d'elles és la meva, poseu-vos en contacte amb mi per mirar de solucionar-ho.
Diria que ja ho he fet no?
 
Gràcies Tapion! És just el que estic fent!! El que no sabia ni he vist per enlloc és de l'existència d'un FSD de categ. 5!! Potser és una limitació pròpia de cada nau i no la puc equipar a una Diamond?!?

La Diamondback Scout només permet FSD fins al 4, la Diamondback Explorer permet FSD 5

Hi ha un parell de págines on podeu fer simulacions de naus i outfitting que us pot anar molt bé, i així podeu saber les limitacions de cada una o el que pot costar el fitting abans de canviar de nau o per millor la nau actual:

http://www.edshipyard.com/
http://coriolis.io/

Salut :)
 
Ep!!! Com va!!!

Seguiu agregant gent al grup?

Porto poc jugant a Elite, si voleu m'agregueu i la liem parda pel confins del univers!!!

A quin powerplay esteu agregats?

Slts.
 
Ep!!! Com va!!!

Seguiu agregant gent al grup?

Porto poc jugant a Elite, si voleu m'agregueu i la liem parda pel confins del univers!!!

A quin powerplay esteu agregats?

Slts.

Bones, jo estic jugant el Powerplay afiliat a l'Aliança (Edmund Mahon), si fa poc que jugues et recomano primer jugar una mica més "per lliure" i després si tens ganes de jugar dins alguna facció ja sabràs com funciona tot.
 
Bones, jo estic jugant el Powerplay afiliat a l'Aliança (Edmund Mahon), si fa poc que jugues et recomano primer jugar una mica més "per lliure" i després si tens ganes de jugar dins alguna facció ja sabràs com funciona tot.

Aps!

Jo estic amb el Archon Delaine pero pensaba en canviar-me, ja que ara esta en guerra amb el Imperi i estem ben lluny de remontar... així que faré el rata, en principi m'atreia la Duval (la MQMF) que el plus en el Bounty, pero ja mirare els beneficis del Edmun Mahon...

Slts.
 
Archon Delaine està condemant a desapareixer si no canvien les coses. Està rodejat de les faccions de l'Imperi, que com que no es poden atacar entre elles... van a per ell de forma massiva. Cada setmana està baixant més i al final se'l menjaran.

Jo he triat l'Aliança per principis ètics, ideologia i pel rol que he decidit jugar. No m'agrada jugar per les recompenses, seria com convertir el joc en un MMO i mai m'han agradat xD

Aixo si, pels que jugueu a veure quina potencia beneficia el Bounty, sens dubte Mahon no dona cap benefici. Si no recordo malament els que més beneficien són precisament Archon Delaine, Zachary Hudson i no sé si més la Duval o el Patreus.

Sigui com sigui, a divertir-se molt :)
 
Ben vingut Rauden!
Fa dies que no entro, quan entri un moment t'agregaré, primer als meus amics i quan hagis acceptat t'afegiré al grup.

Suposo que al joc també t dius Rauden, no?
 
Ben vingut Rauden!
Fa dies que no entro, quan entri un moment t'agregaré, primer als meus amics i quan hagis acceptat t'afegiré al grup.

Suposo que al joc també t dius Rauden, no?


Sorry que aquets dies quasi no m'he pogut conectar...

Doncs si! al joc em dic igual... Quan puguis m'agregues!!! :)


Salut.
 
Molt bones a tots!! Encantadisim de trobar jugadors catalans! Porto molt de temps jugan a Elite Dangerous sol!
Soc un explorador molt friki, ja he anat al centre de la galaxia.. ara estic visitant moltes nebuloses i forats negres!

Pero de totes maneres tmb tinc una Viper carregada a full per donar llets!!!

Agregeume si voleu > CMRD MOYÄ-SUPERSPRINT
 
Top Bottom