Comandants catalans ////

Ben vinguts comandants Koonitoo i Polterboy!
Disculpeu la tardança, he estat molt desconnectat...
Acabo d'enviar-vos la sol·licitud d'amistat, quan l'accepteu us afegiré al grup. Així podreu localitzar tot els comandats catalans al mapa estelar

Per altra banda, aquest fil comesa a ser llarg i jo no estic gaire per la labor... Així que si m'he descuidat algú que ho digui i l'afegiré tant aviat com pugui!

Salut i visca la terra!

Hola a tots!

Un altre que de nou per aqui. De moment he estat jugant sol i he de dir que estic encantat d'haver trobat aquest grup de catalans :) a veure si em podeu agregar al grup.

Salutacions!

Bones

Aquí hi ha un altre. Porto 2 setmanes jugant i aprenent les regles d'ED, crec que serà mes divertit dintre d'un grup, no?

Salut!

Hola gent!
Disculpeu el , últimament no entro gaire.

Acabo d'enviar sol·licituds als nous, quan les accepteu us afegiré al meu grup.

Comandant Connitoo, tens la sol·licitud enviada des de fa un munt de temps, l'has dacceptar si vols que t'agregui.
No estic segur però m sembla que en polterboy també.

Si llegiu fil amunt, veureu un post den Dante on explica que alguns estem afiliats a la federació i estem intentant expandir-nos com a facció. Ell ho pot explicar molt millor que jo, el que dic és tots els que us vingui de gust d'unir-vos-hi sereu ben vinguts!

Si llegiu fil amunt, veureu un post den Dante on explica que alguns estem afiliats a la federació i estem intentant expandir-nos com a facció. Ell ho pot explicar molt millor que jo, el que dic és tots els que us vingui de gust d'unir-vos-hi sereu ben vinguts!

A la Federació no, a l'Aliança ;) Tenim un petit grupet de jugadors molt makus de tota la península i hem fundat una facció oficial propia dins el joc, que es diu Alliance Democratic Network, i estem jugant per intentar augmentar la seva influencia, expandir-nos a altres sistemes, etc... Tothom és benvingut al grup, no tenim cuotes de temps ni de ganes ni de dedicació, tothom juga com vol i lo únic important és divertir-nos ^_^

Més informació als links:
- Alliance Democratic Network: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=189015
- Web dels Pilots Lliures de l'Aliança: http://pilotoslibres.comuf.com/ (Després de registrar-vos apareixen forums només visibles pels usuaris registrats, amb més informació)
- Excel online amb dades de la facció actualitzables: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-tPTy-j44gux0x6mBuIwkv3MJ1b-bHfO4m90UUC7LJs/edit#gid=0

Salut, comandants!

Bon dia!

fa 2 dies que estic jugant al Elite Dangerous i la veritat es que em sento una mica sol jajaj.

Vinc del Star Citizen, pro no soc dels que fa comparacions o critica un dels jocs jeje.

Com que només voldria passar-ho be, he buscat info per google i us he trobat :p

¿Tenim algun TS3? El meu nick es M4CK3R

Bones! Un amic i jo també juguem des de fa molt, tot i que hem anat fent pauses i tampoc tenim gaire (Una Cobra i una vulture). El que passa és que voliem lluitar per l'imperi per aconseguir la imperial clipper. Existeix alguna compatibilitat amb vosaltres o sou l'enemic? xD

El grup en el que juguem uns quants d'aquí és una facció de l'Aliança, per tant enemics de la Fed i de l'Imperi... xD

Però vaja aquest post està dedicat a comandants catalans en general, segur que hi ha altres companys que juguen defensant l'imperi ^_^ Sort!

Hola CPatriot, benvingut!
Ara t'agregaré.
En principi, com bé et diu en tapion, la federació i l'imperi són l'enemic, però a nosaltres que som de l'aliança, res ens impedeix fer missions de l'imperi per aconseguir les naus. De fet avui n'he fet unes quantes.
És a dir que podeu unir-vos a la PLA (Pilotos Libres de la Alianza) i a la ADN (Aliance Democratic Network) i ajudar-nos a expandir la democràcia pels sistemes i a part fer algunes missions per l'imperi per aconseguir la nau que volgueu.

A part d'això, per unir-vos a nosaltres tampoc és obligatori ser de l'aliança. Suposo que ho som per coherència... no tapion? però no és obligatori ser de la aliança per ser de la de la PLA ni de la ADN.

Visita aquest link http://www.pilotoslibresalianza.com/

Fina aviat!

CPatriot, el teu nik al joc... és diferent d'aquest? no et trobo.

Em dic "Caçador" al joc!

Actualment estic rodant per la galaxia a una zona bastant imperial. Tinc una Viper molt dopada (potser hi ha 2 milions d'inversió ) i estic estalviant per una Imperial Clipper (22M). He vist que el millor lloc on fer pasta es un sistema a on
m'estic dirigint (VESUVIT system, un lloc que es diu SURI GATEWAY).

M'agradaria algun dia parlar amb alguns jugadors experimentats i actius perquè tinc dubtes sobre el PowerPlay i d'altres coses, i podriem fer alguns Bounty Hunt junts i tot, que és bàsicament al que em dedico.

Ens veiem!

Hola, gent. Tinc el joc de fa uns dies i encara no m'atreveixo a jugar a multijugador, perquè faig bastant llastimota. Però d'aquí uns dies suposo que ja m'animaré! No em podríeu pas agregar? Estaria francament content! El meu nick al joc és el mateix, Robin HUD.

PS: Tot allò que fas a "Solo" es manté a multijugador, oli?
PS2: Sóc manquíssim.

Tot el que fas a Solo es manté, cap problema.

Si em vols agregar el meu nom de comandant és Dante Crein, sempre és un plaer volar amb qualsevol de vosaltres!

Back
Top Bottom