Ostres tu! quina gentada!!!
Nois, em sap greu la tardança, entro molt de tant en tant.
Estic esperant que obrin l'Orizons. De seguida que pugui entrar enviaré les sol·licituds d'amistat i quan les accepteu podré agregar-vos al meu grup.
El tema de les ales ha millorat bastant des de les primeres vegades que ho vaig provar, pels que no ho sapigueu, fer ales és anar plegats a caçar pirates, a comerciar, etc...
Per cert, visiteu el foro: Pilotos Libres de la Alianza.
Alguns pertanyem a la aliança i concretament tenim una sub facció, Aliance Democratic Network, amb seu a Yoruba, que intentem expandir, tot hi que últimament hem estat bastant distrets amb les missions de Quince...
No és en absolut obligatori afiliar-se a la PLA ni a la ADN ni cal ser de la PLA per col·laborar amb la ADN, però tothom que ho vulgui serà ben vingut. Per cert és un grup hispano parlant i ens comuniquem pel Time Speak, és altament recomanable si no obligatori tenir auriculars amb micro per entrar al TS, per que la resta de gent no senti el teu so d'ambient.
Per altra banda entrar al TS es la clau, allà podreu parlar amb nosaltres i preguntar tot el que encesiteu, tot el que nosaltres vam trigar mesos en aprendre solets ho podeu aprendre amb una tarda.
Per cert! Quan instaleu l'Horizons, sapigueu que hi ha una opció per carregar-ho en espanyol, alguns companys com el CMDR Polterboy s'han currat una traducció, quan obriu el "launcher" aneu al menú que hi ha a dalt i cliqueu a options/language/español i despres instaleu l'Horizons.