Comandants catalans ////

Molt bones! Jo fa tot just una setmaneta que tinc el joc. Avui mateix m'ha arribat el T-Flight Hotas X i encara he d'acostumar-me.
Com a nau, tinc una viper i estic força content amb ella.

A veure si em podeu afegirt al joc per fer cosetes junts. Com a nom de comandant tinc el nick Grepawk.

07

Ei Bones!!!

Soc en Tealk, TealkM a Elite:Dangerous. Vaig adquirir el joc a les ofertes d'Steam i estic totalment enganxat!! Tinc una Cobra y m'agradaria formar part del vostre grup!!

De moment soc un solitari de la vida. Y les opcions de grups, chats y comunicació intrajoc no el tinc molt apamat. Pero m'agradaria formar part d'un equip i surcar l'universs!!

Salut i ens veiem entre sistemes!!!

Hola molt bones!!!

Soc en Tealk, TealkM a Elite:Dangerous! Fa 2 semanetes que estic jugant perque mel vaig pillar a steam! M'agradaria entrar al grup i poder jugar amb altra gent, i sobretot si son catalans!!!

Salut i Elite!!

Hola molt bones el meu nom a ED i també a steam es AIRWALK,m'agradaria tenir un grup d'amics per navegar.porto unes 50 hores jugant i m ha viciat tant que he pillat un hotas x52 per fer mes "diverrealista" les sessions. També tinc un Oculus Rift dk2 per disfrutar de la immersió.abui mateix he adquirit el horizons preorder y em quedo a la espera a la sortida imminent. Busco gent per fer m mes amena el viatge/aventura del elite dangerous y després del horizonts.Soc de Badalona i normalment estaré sobre les 23 hores.pero podríam crear algún tipos de xat per whasap o slack per comunicarnos 24h.
moltes gracies

Bona nit. Un català que navega solet desde Badalona, buscant aliats per poder prosperar. Em podeu buscar com Ekon Molina, tant a Steam com a dintre del joc. Porto molt poquet jugat.

Hey! Aqui un comandant de les terres de l'ebre, el meu nick es DLCruz, porto poc jugat la veritat i hem dedico al bounty haunting si algu hem vol agregar i caçar uns pirates per mi genial! :D

Ei primerament demanar disculpes pel doble post. Vaig esperar dia i mitg i no apareixeia el post i vaig tornar a escriure'n un altre. Ja ho sabré per la proxima.
A la gent que ha escrit despres de jo doneu-vos per agregats, si trobo la forma de fer-ho. Espero que poguem caçar pirates junts!!

Salut!!!!

Iep, aquí comandant Lamantis. Encara fent les primeres cabrioles per l'univers, un salut a tots! Si voleu afegir-me, encantat.

Ostres tu! quina gentada!!!
Nois, em sap greu la tardança, entro molt de tant en tant.

Estic esperant que obrin l'Orizons. De seguida que pugui entrar enviaré les sol·licituds d'amistat i quan les accepteu podré agregar-vos al meu grup.
El tema de les ales ha millorat bastant des de les primeres vegades que ho vaig provar, pels que no ho sapigueu, fer ales és anar plegats a caçar pirates, a comerciar, etc...

Per cert, visiteu el foro: Pilotos Libres de la Alianza.
Alguns pertanyem a la aliança i concretament tenim una sub facció, Aliance Democratic Network, amb seu a Yoruba, que intentem expandir, tot hi que últimament hem estat bastant distrets amb les missions de Quince...
No és en absolut obligatori afiliar-se a la PLA ni a la ADN ni cal ser de la PLA per col·laborar amb la ADN, però tothom que ho vulgui serà ben vingut. Per cert és un grup hispano parlant i ens comuniquem pel Time Speak, és altament recomanable si no obligatori tenir auriculars amb micro per entrar al TS, per que la resta de gent no senti el teu so d'ambient.

Per altra banda entrar al TS es la clau, allà podreu parlar amb nosaltres i preguntar tot el que encesiteu, tot el que nosaltres vam trigar mesos en aprendre solets ho podeu aprendre amb una tarda.

Per cert! Quan instaleu l'Horizons, sapigueu que hi ha una opció per carregar-ho en espanyol, alguns companys com el CMDR Polterboy s'han currat una traducció, quan obriu el "launcher" aneu al menú que hi ha a dalt i cliqueu a options/language/español i despres instaleu l'Horizons.

Last edited:
Bones Gent!!!

Comandant BigBGros present, us buscare per l'espai a veure si us trobo, disposo de TS privat i propi si us interesa.

Salut i "Fly Safe"

BigBGros

Benvingut comandant!
Després entraré al joc i t'enviaré la sol·licitud d'amistat. Quan la acceptis t'afegiré al meu grup.

Et recomano que visitis Pilotos Libres de la Alianza | Comunidad Elite Dangerous, no té res a veure amb aquest fil, hi ha gent de tota la comunitat hispana. És un foro de la nostra sub facció, Aliance Democratic Network. Allà s'explica una mica el que fem els que hi estem afiliats. Si t'interessa pots registrar-te, però un admin t'haurà de validar, així que pot trigar alguns dies...

Quan coincidim en el joc entrem al Ts i t'explico coses.

Last edited:
Bones gent, i bon nadal!!
Jo fa temps ke soc al joc, i jugu amb algun amic, pero normalment sol!!
El meu nom en el joc es XINXI, si em voleu agregar magradaria formar part del grup!
Jo ara estic per vesuvit com heu comentat, pq es un bon lloc on fer missions amb bobes recompenses!!
Salut i espero ke ens trobem!!

Hola a tots, Demon no he vist cap solicitud, o no se trobarla. Pq m'agregues dins el joc no? no m'entero!jeje
Per cert ja me mirat lo del PLA i me registrat, estic a la espera tambe, encara ke vaig començar amb la federacio i tinc alguns nivells pujats
pero ultimament ja estava pensan en cambiarme!!
Buenu estic a la espera, per cert si algu em vol agregar no tinc cap problema!!
Salut CMDR's!!!!

Hola gent!!

Em dic Jordi, fa uns cinc mesos que jugo, i al joc em trobareu com a CMDR JORDOHN.

Vaig bastant per lliure, jugo en 'solo' perquè un carallot de la Federació em va destruir el meu Imperial Clipper quan estava sense crèdit i ho vaig perdre TOT. :(

Faig missions per a l'imperi i la federació. Ara mateix tinc el powerplay deixat de banda, tot i que vaig jugar amb Denton Patreus unes setmanes. Piloto un Vulture per al combat i un ASP per a explorar i fer missions.

No uso el TeamSpeak perquè molesto a casa i prefereixo escriure per xat. Tampoc garanteixo dedicació exclusiva a cap guild o grup. Però si algun dia necessiteu res d'un imperial us puc ajudar molt gustosament!! :)

Per descomptat, qualsevol invitació d'amistat al joc serà benvinguda!!

Last edited:
Ben vingut Catalonia!
Si no recordo malament ahir et vaig enviar la sol·licitud d'amistat, quan torni a entrar al joc, que serà awui o demà, si l'has acceptat t'afegiré al grup. Allà podeu veure tots els que sóm i agregar-vos entere vosaltres i potser algun dia podriem fer algo tots junts.

Com dic a tots i tot hi que siguis imperial... puajjj... ;) visita http://www.pilotoslibresalianza.com/ per si en algun moment et decideixes a abandonar el costat fosc de la galàxia i fer-te de la aliança! hehehehe!

Hola a tots! aquí un explorador.
Feia un mesos que tenia
Elite aparcat, però no vaig poderme resistir a la nova expansió... vaig començar una partida nova fa una setmana. Ya que l'anterior ho havia perdut tot per una serie de decisions de merda que vaig prendre xD. Tot just ara me comprat una Adder, a veure si puc acabar de "Tunejarla" i comprar li un "escàner de superfície" i fer un viatge llarguet.
Ens veiem per les estrelles!

Hola Astut! Ben vingut!
No ets el primer ni l'últim que ho perd tot... a mi també em va passar... sort que em vaig poder recuperar rapid, en gran mesura gràcies als companys de l'ADN.

Com li dic a tothom, quan entri t'enviaré la sol·licitud d'amistat i quan l'acceptis t'agregaré al grup. No serveix de gaire res... però al menys podeu veure el llistat de comandants catalans i agregar-vos si voleu.

Visita: http://www.pilotoslibresalianza.com/, no té res a veure amb aquest fil, però pot interessar-te. Alguns de nosaltres tenim una facció democràtica menor a yoruba i intentem expandir-nos.
Salut!

Back
Top Bottom