Comandants catalans ////

Bones a tots, despres de mesos sense entrar als forums (viciant molt, aixo si) ARA ja se qui ets Demon's Whip! et tinc agregat al Elite i no sabia qui erets.. jijiji
Doncs porto ja dies jugant a Horizons i com a bon explorador.. jugo sol.. pero estic força rallat de estar tant sol.. teniu TS? Grup? alguna coseta?

Salut!!

Bones! Acabo de comprar el joc i encara no se ben bé com va. Busco un grupet per jugar i una miqueta de guia.
Salut!

bones a tots,
m´acavo de comprar el joc a Steam i he començat a precticar. Espero d´aqui a poc unir-me a vosaltres.
Us vull fer una consulta,
estic mirant de comprarme un Saitek x52 de 2ª ma per jugar, algun altra recomanació/alternativa?
gracies i fins aviat

per cert he trobat això al you tube..... flipant....
https://youtu.be/lV7ZN_G9Exg

- - - - - Additional Content Posted / Auto Merge - - - - -

per cert he trobat això al you tube..... flipant....
https://youtu.be/lV7ZN_G9Exg

El 1r missatge no s´havia enviat.....
hola a tothom, soc nou i d´aqui a poc espero controlar el lloc per unir-me a vosaltes.
Una pregunta, em recomaneu el mando Saitek x52? em sembla que el pillaré, que jugar amb rratoli i teclat es una mica rollo....alguna alternativa al mando?
gràcies i fins aviat

Hola nois
Disculpeu el he estat enfeinat
Benvinguts tots plegats, com sempre dic a tothom, visiteu: http://www.pilotoslibresalianza.com/ És un fòrum que tenim on trobareu tota la info del grupet que on estem alguns. És un grupet hispà, tenim la seu a yoruba i ara mateix estem en guerra per la hegemonia del sistema.

Comandant Moya supersprint, benvingut de nou! Tenim Ts. Contacta'm pel joc i en parlem.

Comandant Bomb BarleY benvingut

Comandant Aethel benvingut, mira't el link dels pilotos libres de la alianza a veure si t'agrada el grup

Comandant Tanoka benvingut, bon nikname! XD Diu el company Polterboy que si vols et ven el seu joy, el 54 m sembla que m'ha dit... ara no ho tinc clar, parla amb ell.

Comandant Mabvs, sona temtador... però tenim feina a yoruba.

weno nois, ara entraré al joc i agregaré a tots els nous, quan hagueu acceptat us afegiré al meu grup.

Ens veiem a les estrelles!

Last edited:
Gràcies per la benvinguda Comandant Demon´s Whip, i gràcies també al Comandan Polterboy, pero ja he trobat un x52pro...
ara solament m estic tornant mico per configurar-lo... el profile oficial de Saitek està buit! :-o

sañit!!

Bones! Idò i tècnicament jo no soc català, sino mallorquí. Si m'acceptau jo ben content, però! :)

Ara mateix estic un poc enfora, tornant cap a la bimbolla des de Beagle Point, però en haver arribat us cercaré!

Comandant Kalluin reportant-se al fil. Seré donant volts de manera moooooolt irregular per la galàxia, de moment disfrutant de les vistes i pensant quin rol prendré en el joc. Tinc poc temps i molt irregular per a jugar, però volia saludar als pioners de casa.

Wow!!! Molt bones!

Tot just em vaig comprar ahir el pack del joc i encara no he pogut jugar massa !! M'ha agradat trobar-vos i espero que accepteu a un jugador casual amb poc temps per connectar-se.

Vaig a donar-li un cop d'ull a http://www.pilotoslibresalianza.com/ i ja ens anirem veient.

Per cert, hi ha ts?

Cuiner espacial Miopri "Hi ha masses comandants ;-)"

SBD

Ostres, he escrit fa una estona però no surt el missatge, torno a escriure per presentar-me.

Cuiner estelar Miopri

He passat per http://www.pilotoslibresalianza.com/, m'he registrat i encara estic esperant a que m'arribi el correu de confirmació.
Ja estic al ts d'eivitux

Per cert, m'ha molat molt trobar un tema en català.

Salutacions a tots.

Last edited:
Hola, sóc nou en el joc, tot just he comprat el joc base.
En principi no jugaré moltes hores diposo de poc temps... Sóc bastant casual... Ens veiem a l'espai!

Salut!

Benbinguts CMDTS Miopri i Protoss666.

Miopri, Pilotos Libres De La Alianza es una comunitat hispano parlant, com ja deus haver notat, tot hi així, gracies a aquest fil, som bastants els catalans que estem allà. Necessitaràs que un admin et validi, pot trigar alguns dies, ja que es una pagina que es gestiona a estones lliures. Ja els diré que passin a revisar les sol·licituds.

Protoss666 pasat-hi a veure si t'enganxa el tema de la PLA i ADN.

Per altra banda us afegiré al meu grup de seguida que entri al joc, potser avui mateix.

Benbinguts CMDTS Miopri i Protoss666.

Miopri, Pilotos Libres De La Alianza es una comunitat hispano parlant, com ja deus haver notat, tot hi així, gracies a aquest fil, som bastants els catalans que estem allà. Necessitaràs que un admin et validi, pot trigar alguns dies, ja que es una pagina que es gestiona a estones lliures. Ja els diré que passin a revisar les sol·licituds.

Protoss666 pasat-hi a veure si t'enganxa el tema de la PLA i ADN.

Per altra banda us afegiré al meu grup de seguida que entri al joc, potser avui mateix.

Perfecte, tindré paciència amb el registre.

Merci per afegir-me, ahir vaig estar jugant unes 2 hores tot sol i va ser força avorrit, això sí, vaig aprendre a com no es fan moltes coses.

Estic pel ts d'eivitux quan jugo.

Salutacions.

Back
Top Bottom