Comandants catalans ////

Hola comapanys...
Jo porto un temps amb el ED, però degut a la kk de connexió que tenia fins ara, doncs només he jugat en partides en mode privat.
I ara per fi ja disposo de unes bones 300Mb per jugar online com toca..
Disposo de una ASP Explorer, força tunejada, més encarada al comerç i l'exploració que al combat. Però estic per comprar una només encarada al combat.

No res qie tingui molt de temps per jugar, però quan puc li poso algunes hores.

Per cert també sóc de SBD.
 
Last edited:
Us escric per avisar-vos del meu canvi de nom dins el joc (PC).
Ara he passat a dir-me Cmdr JORDOHN, que és el nom que faig servir a la majoria de jocs als que jugo.

Em podeu avisar quan necessiteu company de wings, tinc un bon Imperial Cutter al vostre servei.

Salut!!!!
 
Hola a tots!!!

Aquí un catalanet més! Fa mesos que jugo a aquesta flipada i estic enganxadet...com molts suposo. El meu nom de commander es XaRz, tinc naus per tots els estils de joc i m'agradaria jugar amb gent catalana.

Hi ha alguna facció de catalans? wings? algo? Jo puc posar un server de discord i tot. Estic obert a propostes :D

Busqueu-me sense compromis! Ens veiem! o7!
 
bones

Hola companys!

Jo fa poc que he començat aquest joc (1 mes) pero li he fotut bastanta canya, tinc una Cobra mk3, una ASP Explorer, Python ben pujada i ara li estic donant els tocs finals a una Anaconda abans de passarla per enginyers.

La unica pega q li veig al joc es la sensacio de solitud o m'agradaria molt unirme a algun grup catala, ni que fos un petit.

Si existeix el grup, prego m'ho afegiu, el meu usuari es Okachimachiii

Una abraçada macos
 
T'he buscat al joc i no et trobo pas.... mira si has escrit bé el nick company... o bé agrega'm tu mateix.


Hola companys!

Jo fa poc que he començat aquest joc (1 mes) pero li he fotut bastanta canya, tinc una Cobra mk3, una ASP Explorer, Python ben pujada i ara li estic donant els tocs finals a una Anaconda abans de passarla per enginyers.

La unica pega q li veig al joc es la sensacio de solitud o m'agradaria molt unirme a algun grup catala, ni que fos un petit.

Si existeix el grup, prego m'ho afegiu, el meu usuari es Okachimachiii

Una abraçada macos
 
Em presento.
Soc Naudor de Barcelona.
No soc nou, xo tinc poca disponibilitat, basicament les nita de cap de setmana. En part per això no m'interessa el lore i em dedico a que en cada sistema mani la seva facció anarquista. Ara mateix estic a Gigaliep. Obviament l'objectiu seria més interessant si el pugues canviar a fer gran una facció catalana.

Nois si us sembla be us afegeixo a tots i ho anem parlant. Que veiem que som uns quants, ens hi possem, que som pocs doncs ens tenim afegits i anem parlant.
 
Us esperem comandants catalans!

També ens podeu contactar per la web https://www.guilded.gg/RepubliCATs (en construcció)

Com ha dit el Naudor ens podeu trobar al discord, (conectem casi a diari) però si no trobeu ningú deixeu missatge i ja contactarem.

No us faci cosa contactar i participar! Estem treballant per poder fer coses en grup i preparant-nos pel Chapter 4. Hi ha molt bon ambient i tenim ganes de fer moltes coses i passar-ho bé.

Tenim guies i manuals en construcció per a usuaris novells apart dels nostres consells per poder avançar en el joc ràpidament.

No us ho penseu! El joc guanya enormement amb companyia!

o7!
 
Hola a tots,

Ja m'he apuntat al grup a través del Discord. Espero que s'hi animi més gent. Hi ha molt bon ambient i moltes ganes de fer coses importants! Jo i un amic juguem a PS4.

Fins aviat!
 
Hola Ytri.

La majoria juguem en PC, pero ara mateix tenim 3 companys que juguen en PS4. Juguis en la que juguis, no pateixis, encara que no ens puguem veure segur que poder compartir experiències, consells, opinions, etc. A demés estem movent-nos per tenir facció menor, per tant sempre podrem defensar els mateixos interessos en diferents plataformes
Si et ve de gust, entra al Discord i ens coneixem https://discord.gg/AQawv9n

En quina plataforma jugueu la majoria?
 
Top Bottom