Elite Dangerous Dutch Community Thread

Ben er even een paar maandjes tussenuit geweest in verband met werk en daarop volgend (verdiende) vakantie. Maar langzaam ED weer aan het oppakken.

Black Sails heeft ondertussen 2 systems verovert en voet in nog eens 2.... Met de engineer stuff en alles zijn we altijd op zoek naar actieve leden om ng verder uit te breiden....

Ben er even een paar maandjes tussenuit geweest in verband met werk en daarop volgend (verdiende) vakantie. Maar langzaam ED weer aan het oppakken.

Black Sails heeft ondertussen 2 systems verovert en voet in nog eens 2.... Met de engineer stuff en alles zijn we altijd op zoek naar actieve leden om ng verder uit te breiden....

Ik zag jou nog on-line gisteren maar je was in
SOLO zo heb ik je maar laten spelen.
Ik ga normaal altijd in de Prive group THEDUTCH maar zie toch niet vaak anderen.
Wel jammer maar waarschijnlijk omdat ik op USA tijd zit and niet Nederlandse tijd.

:) Cheers. --- DK

Ik zag jou nog on-line gisteren maar je was in
SOLO zo heb ik je maar laten spelen.
Ik ga normaal altijd in de Prive group THEDUTCH maar zie toch niet vaak anderen.
Wel jammer maar waarschijnlijk omdat ik op USA tijd zit and niet Nederlandse tijd.

:) Cheers. --- DK

In solo? Dan zanik waarschijnlijk aan het switchen zijn geweest om de missions te vernieuwen.

Ja, we zitten niet meer veel in thedutch. Zeg maar gerust nooit. We zitten nu in de clan groep BLACK SAILS SQ.69

daar zitten ook veel Amerikanen in en uiteraard een klein Nederlanders.

We zijn ingestapt naar een nieuwe groep omdat meerdere mensen daarop kunnen inloggen en evt mensen kunnen toevoegen.

Laat maar weten of ik je daar ook op moet bijvoegen

Dutch

Gisteren ook maar weer eens opnieuw geïnstalleerd ;) Ben ook helemaal opnieuw begonnen dus nu eerst weer centen verdienen.
Maar ik lees dat ik richting LFT 69 moet gaan om nederlanders tegen te komen?

Het is nog wat rustig in de nederlandse hoek. Er moeten toch genoeg spelers in Nederland zijn die ook actief zijn op dit forum. Ik heb net het vervoeren van passagiers ontdekt.

Dan zie je toch weer heel andere dingen.

Het is nog wat rustig in de nederlandse hoek. Er moeten toch genoeg spelers in Nederland zijn die ook actief zijn op dit forum.

Op Facebook is er een Nederlands Belgische Elite Dangerous Groep (NBEDG). Die is wat actiever dan deze forum thread.

Vandaag weer een zeer trieste dag aangebroken.
Wederom een tragische aanslag.
Ditmaal heeft een groep met de naam Dev's de aanslag opgeeist.
De aanslag op het record aantal bugs is helaas en betreurenswaardig succesvol geweest en staat nu op 5 pagina's vol

Mag ik een ieder die slachtoffer is geworden van deze aanslag mijn steun betuigen.
Ik wens alle slachtoffers heel veel sterkte in de komende tijd.

Back
Top Bottom