Elite Dangerous Dutch Community Thread

Aloha ppl,

Mooi dat er ook NL players zitten...
Was al bang dat er ook geen actieve groups waren.

Ben een beginnende speler in deze game.
In het verleden wel het oude Elite tot in den treure gespeeld.

Hopelijk een hoop speel plezier hier en hopelijk binenkort meer vrienden en evt tot een group te mogen behoren.

Greettss
 
Hallo allemaal .

Tijd geleden ff gekeken naar de subforum voor Dutch... Maar toen was nog niks.... Maar nu bent hiernaartoe gestuurd.

De vraag is nu..... Zijn er ook nog groepen in ED?
 
Hallo allemaal.

liep deze subforum tegen het lijf. Wilde even hallo zeggen. Is mooi dat er ook een Nederlandse (talige) delegatie is.

Onze groep is aan het overstappen naar ED. We zijn geen Nederlandse groep, maar van alles wat.
 
Hoi even goeiendag zeggen, ik lag een jaar stil en heb nu terug de draad opgepakt. (ik ben de turtorials aan het doorlopen om alles weer onder de knie te krijgen :)
ik denk dat ik volgende week zal klaar zijn voor een nieuwe start.
groeten vanuit de Vlaamse-Ardennen.
 
Hallo allemaal .

Tijd geleden ff gekeken naar de subforum voor Dutch... Maar toen was nog niks.... Maar nu bent hiernaartoe gestuurd.

De vraag is nu..... Zijn er ook nog groepen in ED?
weet niet of er nederlandse groepen zijn maar ik heb nu al weer een tijdje niet gespeeld .
meot er echt weer naar terug komen.
maar likt me gezelliger en leuker als je maatjes hebt. om me rond te hangen/vliegen.
 
Hoi terrrug naar jou vanuit Amerika, ik heb geen Nederlandse group gezien maar heb er ook eigenlijk niet naar gezocht.
Ik ben nieuw op ED en ben nog hard aan het leeren om niet telkens kappot geschoten te worden.

Have Fun!
 
Een tijd geleden heb ik de WOODHOUSE groep beschikbaar gesteld voor Nederlandse spelers.
Er zitten een stuk of 10 leden op, dus niet echt een plek waar je mensen tegenkomt, maar wel een plek waar je naartoe kunt als je van tevoren hebt afgesproken.
Wil je worden toegelaten, stuur mij dan even een PM.
 
Reactie

Goedemorgen,

Ik ben met bountyhunting aan het sparen voor een python in ZAONCE . (ZAONCE 1 resource extractionsite)
Eerder heb ik deze ook gehad maar ik werd neergeschoten zonder voldoende verzekering. Stom van me. Wellicht zie ik je daar.

Groet, cmdr. Dutchpride.

- - - - - Additional Content Posted / Auto Merge - - - - -

Goedemorgen Cmdr woodhouse,

Ik vlieg in ZAONCE (Zoance1 resource extractionsite) ben in mijn asp mijn python aan het terugverdienen met bountyhunting. ( rond de 1 mlj P/u)
Wellicht kunnen we samenwerken?

groet,

Cmdr Dutchpride ( dangerous)
 
Hallo allemaal...

we zijn welliswaar geen Nederlandse groep, maar we zijn wel altijd op zoek naar nieuwe mensen. We zijn een groep die afkomstig is vanaf een ander spel en sinds een paar maanden zijn aan het overstappen naar ED. We zijn reeds geaccepteerd als Minor Faction en verwachten in mei te worden toegevoegd aan het spel.

We helpen nieuwe spelers actief (ook al zijn we eigenlijk zelf noobs) en doen veel research op forums en pages. We zijn dus echt bezig met het spelletje!!!!

Mocht je interesse hebben stuur me dan een PM of een bericht op Facebook. https://www.facebook.com/danny.kars.5

Normaal gesproken hebben we nieuwe spelers binnen een dag (zeg maar een paar uur) in een cobra en binnen de week in een ASP. Dit kan ook sneller, maar dat hangt ervan af hoeveel je speelt natuurlijk. Datzelfde geld ook voor de Python (midclass ship). We kunnen je helpen veel geld in korte tijd te verdienen, maar dat is afhankelijk van jezelf!!!
 
Goedemorgen,

Ik ben met bountyhunting aan het sparen voor een python in ZAONCE . (ZAONCE 1 resource extractionsite)
Eerder heb ik deze ook gehad maar ik werd neergeschoten zonder voldoende verzekering. Stom van me. Wellicht zie ik je daar.

Groet, cmdr. Dutchpride.

- - - - - Additional Content Posted / Auto Merge - - - - -

Goedemorgen Cmdr woodhouse,

Ik vlieg in ZAONCE (Zoance1 resource extractionsite) ben in mijn asp mijn python aan het terugverdienen met bountyhunting. ( rond de 1 mlj P/u)
Wellicht kunnen we samenwerken?

groet,

Cmdr Dutchpride ( dangerous)

1 miljoen per uur??? Ik verdien gemiddeld 20 miljoen per uur / 90 minuten... Dankzij de LRS in mijn ASP...
 
Top Bottom