Elite Dangerous Dutch Community Thread

Rofl .... kan nu eindelijk via m'n werk ook eens op een forum terecht :)

Normaal zijn ze altijd door de it'ers geblokkeerd. :p

Ian Phillips

Volunteer Moderator
Pakjes avond

Saitek X52 Pro is heerlijk aangekomen!

4mNtFdfl.jpg

Opvallend hoe mensen uitpakken met die X 52. Zou Saitek het merken in hun verkopen dat mensen zich voorbereiden op een spel?

Ik ben voor een goedkopere optie gegaan van €45,-. De HOTAS 10.

Leuk dat er een .nl sectie is nu. :cool:

Mijn X52 Pro staat inmiddels al sinds februari te wachten op wat actie.
Heb er eigenlijk alleen maar wat OOLITE en WarThunder mee gespeeld.

Dat was nog voor de hype op HOTAS systemen uit StarCitizen opflakkerde. Ze waren toen nog volop beschikbaar. Nu schijnt het inderdaad drama te zijn om er nog 1 te pakken te krijgen.

Hallo allemaal!
Vandaag, op de valreep, besloten om ook te investeren in E:D naast SC omdat ik nu een leuke rig heb staan en wel eens iets nieuws wil spelen :-]
Leuk dat er een NL sectie is maar ik zal toch het meest op de Engelstalige afdelingen te vinden zijn.
Barkz!

Vierkante varkens. Ik herinner me dat van de film 'Space Truckers'.

Maar de eerste referentie die ik me voor de geest kan halen was toen ik nog klein was. Het was in een Donald Duck en men had het daar over vierkante kippen. Een gemeenschap van onbekende inboorlingen waar niets rond was en alles min of meer rechthoekig. De kippen ook. Alles wat rond was, was vierkantschennis :smilie:

Ah, eindelijk een plek waar onze Nederlandsche taal gesproken kan worden. Je zou het niet zeggen als je naar mijn naam kijkt, maar ik ben ook Nederlands:smilie:

Ik stel voor dat het dan direct een Nederlands/Vlaams thread wordt, aangezien de taal op elkaar lijkt maar niet hetzelfde is.

Hey leuk idee XLHeavyD om een Nederlands Forumstekkie te openen. Ik zie jouw locatie: Rotterdam. Laat dat nou net ook mijn locatie zijn. :).

Speelt hier iemand ook Oolite? Ik ben erg actief in de Oolite scene. Ik heb een pledge gedaan voor Elite Dangerous. Wel een basic pledge. Ik heb geduld. Laat de Alpha en Beta maar voorbij komen. Daarna stap ik eens in. :)

Vlamingen welkom?[/QUOTE]

Tuurlijk :smilie:

Zal hier waarschijnlijk niet druk worden.
Verwacht dat de meesten op het engelstalige forum te vinden zijn

En welkom natuurlijk

Last edited:
Back
Top Bottom