[DYSKUSJA] Elite: Dangerous - The Guardians - 2.2 / 1.7

rootsrat

Volunteer Moderator
ale to są krótkie i najbardziej płatne misje co jakiś czas mnie zestrzelą ale za każdy krótki przelot od 1000000 do7000000 a strata 1300000. muszę trochę po farmić a z resztą sam pisałeś aby zgłaszać takie sytuacje suportowi więc zgłaszam i latam bo chcę ;)

- - - - - Additional Content Posted / Auto Merge - - - - -



będę próbował non stop bo tak chcę i myślałem że forum jest od tego aby o takich przypadłościach rozkminiać nie musisz czytać mojego wywodu ;)

To prawda, ale wystarczy zgłosić raz, nie musisz biadolić za każdym razem :p ;)
 
Witam.

Wiecie moze ile trzeba czekac lub jak przyspieszyc reakcje na zgloszenie buga ?

Zglosilem blad z gwiazda neutronowa i disconectem 6 dni temu i jedynie poproszono mnie o zamieszczenie net.logow.
Net.logi zamiescilem i zadnej odpowiedzi czy naprawia statek i czy wyciagna mnie z tej lokacji.

Troche dziwne bo widzialem wiele innych postow z tym samym bledem zgloszonym pare dni po mnie i ludziom naprawiali statki i wyciagali z wiru neutronowego w 1-3 dni od momentu zgloszenia.

Wiecie moze jak przyspieszyc odpowiedz moderatorow bo powoli sklaniam sie do olania tej gry gdyz nie przepadam za dyskryminacja.
 

rootsrat

Volunteer Moderator
Witam.

Wiecie moze ile trzeba czekac lub jak przyspieszyc reakcje na zgloszenie buga ?

Zglosilem blad z gwiazda neutronowa i disconectem 6 dni temu i jedynie poproszono mnie o zamieszczenie net.logow.
Net.logi zamiescilem i zadnej odpowiedzi czy naprawia statek i czy wyciagna mnie z tej lokacji.

Troche dziwne bo widzialem wiele innych postow z tym samym bledem zgloszonym pare dni po mnie i ludziom naprawiali statki i wyciagali z wiru neutronowego w 1-3 dni od momentu zgloszenia.

Wiecie moze jak przyspieszyc odpowiedz moderatorow bo powoli sklaniam sie do olania tej gry gdyz nie przepadam za dyskryminacja.

Po pierwsze - support to nie moderatorzy. Moderatorzy są tylko na forum i są to wolontariusze, nie pracownicy Frontiera.

Co do prędkości odpowiedzi, to pewnie zależy ile mają zgłoszeń. Niedawno wyszedł nowy patch i na pewno mają więcej roboty niż zwykle. Sugeruję napisać komentarz w Twoim tickecie w systemie Supportu.

O jakiej dyskryminacji mówisz?
 
Na poczatek dziekuje za odpowiedz i zainteresowanie.

Jako iz Dyskryminacja - oznacza odmienne traktowanie różnych podmiotów, które znajdują się w podobnej sytuacji.

Wiec mowie o nierownym traktowaniu mnie w porownaniu do innych osob z tym samym problemem.
Na forum okolo kilkanascie osob przez ostatnie 6 dni zglaszalo ten sam blad.
Jako iz sledzilem wszystkie posty to zauwazylem ze 6-7 osobom udzielono pomocy ( naprawienie i relokacja statku) w czasie od 1 do 3 dni.
Te 6-7 osob oficjalnie podziekowalo za pomoc a reszta nie pisala wiecej postow z czego wnioskuje iz rowniez otrzymali pomoc ale nie chcialo im sie wpisywac podziekowan.
Zadna z tych osob moderatorzy nie prosili o dokonywanie zmian w plikach i wysylanie net.logow co mialo miejsce w moim przypadku (oczywiscie posluchalem).
Wiec mozna chyba delikatnie zastanowic sie nad rownym traktowaniem graczy.

Nawet jesli nie moga lub nie chca pomoc to wypadalo odpowiedziec bo nie wiadomo czy oplaca sie czekac.
 

rootsrat

Volunteer Moderator
Na poczatek dziekuje za odpowiedz i zainteresowanie.

Jako iz Dyskryminacja - oznacza odmienne traktowanie różnych podmiotów, które znajdują się w podobnej sytuacji.

Wiec mowie o nierownym traktowaniu mnie w porownaniu do innych osob z tym samym problemem.
Na forum okolo kilkanascie osob przez ostatnie 6 dni zglaszalo ten sam blad.
Jako iz sledzilem wszystkie posty to zauwazylem ze 6-7 osobom udzielono pomocy ( naprawienie i relokacja statku) w czasie od 1 do 3 dni.
Te 6-7 osob oficjalnie podziekowalo za pomoc a reszta nie pisala wiecej postow z czego wnioskuje iz rowniez otrzymali pomoc ale nie chcialo im sie wpisywac podziekowan.
Zadna z tych osob moderatorzy nie prosili o dokonywanie zmian w plikach i wysylanie net.logow co mialo miejsce w moim przypadku (oczywiscie posluchalem).
Wiec mozna chyba delikatnie zastanowic sie nad rownym traktowaniem graczy.

Nawet jesli nie moga lub nie chca pomoc to wypadalo odpowiedziec bo nie wiadomo czy oplaca sie czekac.


Zgłosiłeś to na forum czy przez system Supportu? >> https://support.frontier.co.uk/tickets.php

Jeśli na forum, to nie dostaniesz zwrotu statku/Creditsów. Musisz założyć nową "sprawę" (ticket) używając strony, którą zalinkowałem powyżej.

Jeśli przez Support, to otwórz swój ticket i powinna tam być opcja do dodania komentarza. Pisząc na polskiej sekcji forum niewiele zdziałasz, bo Support tutaj nie zagląda :)
 
Najpierw zglosilem niby przez strone supportu ale gdy zglasza sie buga ich strona odsyla do forum i tylko na forum mozna buga zglosic.

Po 4 dniach dowiedzialem sie ze trzeba ticket skladac przez stone suportu klamiac i piszac ze ma sie problemy techniczne bo inaczej odsyla do forum wiec tak zrobilem.
Wiec narazie czekam dalej.
Na polskiej sekcji pisze bo czesto Polacy sa bardziej ogarnieci i wiecej wiedza a o informacje mi glownie chodzilo i dziekuje za odpowiedz ;)
 

Kir Nalto

Banned
Właśnie się zastanawiałem, gdzie popełniłem błąd, kiedy z "wieloryba" zostały strzępy przed stacją... Rzadko zaglądam na polskie forum, bo niewiele się tu dzieje niestety.
 
trochę błędów w tej łatce 2.2 jest i mam pytanko czy do suporta można pisać w języku Polskim czy tylko Angielskim?

- - - - - Additional Content Posted / Auto Merge - - - - -

Właśnie się zastanawiałem, gdzie popełniłem błąd, kiedy z "wieloryba" zostały strzępy przed stacją... Rzadko zaglądam na polskie forum, bo niewiele się tu dzieje niestety.

nie popełniłeś błędu mnie już 4 razy po przeskanowaniu z pasażerami zestrzelono. suport kasę oddał ale bounty na karku zostało i zawartość ładowni poszła w kibin ;) ten błąd na yutube jest prezentowany walczą z naprawą tego ;)
https://www.youtube.com/watch?v=ny90L5iw2Vc
 
Last edited:
Back
Top Bottom