Elite: Dangerous 1.07 - 28/01/2015

Ogólnie to jest to zabójczy sprzęt w pojedynku 1vs1. Mniejsze statki Eagle/Viper/Cobra nie są w stanie uciec poza pole namierzania gimbala nim zginą. Aspa razem z tarczami zrobiłem dokładnie w 30s, w tym 10s manewr bez strzelania.

To cisnę barona i kase :D

A powiedz czy da się ugrać jakoś ok 20lY razem z broniami, pancerzem i jakimś lepszym shieldem?
 
komputer pokładowy zaczął do mnie jakieś dziwne teskty trzaskać - coś w stylu "Excuse me commander - have you seen my jumper" i takie tam. Co jest grane?
 
To cisnę barona i kase :D

A powiedz czy da się ugrać jakoś ok 20lY razem z broniami, pancerzem i jakimś lepszym shieldem?

Trudno mi powiedzieć, nie wymieniałem wszystkiego, bo wiadomo, trzeba mieć na to grubą kasę, która gdy przestałem handlować, a zacząłem wydawać przestała być juz gruba ;)

Przy czym możesz go kupić bez Barona, na próbę że tak powiem ;)
 
Last edited:
Twoja wersja podoba mi się znacznie bardziej niż ten 'wynalazek' który mamy teraz, może spróbuj to na głównym w sugestiach napisać tak przynajmniej jest szansa że do nich to dotrze :).

Wrzuciłem w sugestiach, zobaczymy czy będzie to uwzględnione w jakimś stopniu.
 
Ja mam w planach przyłączenie się do rebelii! O dziwo, córka dziedzica tronu Imperium też popiera tę rebelię, ale to może być tylko chwyt marketingowy. Zaczyna się robić ciekawie w Imerium.

Ciekawie? Toż ja nie miałem pojęcia, że się tak tutaj naparzają! :) Przybyłem z Federacji - oczywiście wspieram rebelię. Ale niestety - obrywamy (piszę to świeżo po wykupie statku z ubezpieczenia :).

Jak ktoś szuka wrażeń po handlowaniu unikatami :) to zapraszam do SORBAGO. PVE, a przede wszystkim PVP na całego. Dwie strefy konfliktu oraz walka przy Capital Ship. Rozwalił mnie przed chwilą ASP, ale skubaniec chyba z kolegą był... W każdym razie żywcem mnie nie wzięli :)

Właściwie to można by jakiś osobny wątek o SORBAGO założyć. Można by się umawiać na wspólne bitwy, wymieniać doświadczeniami. Sam bym założył, ale nieśmiały jestem... :)
 
Last edited:
zaczyna mnie denerwować ilość błędów w tej grze. wersja 1.02 była dobrze doszlifowana a 1.03 bez przerwy mam "connection error - unrecoverable error to transaction server...", czasami rzadziej. teraz musiałem wyłaczyć grę z menadzera zadań i utknąłem na ekranie ładowania (ten z obracającym się statkiem) i lipa. a miałem całkiem dobry plan na tę noc. dzięki temu odwlecze się o dwa dni....
 

Delwin

Banned
zaczyna mnie denerwować ilość błędów w tej grze. wersja 1.02 była dobrze doszlifowana a 1.03 bez przerwy mam "connection error - unrecoverable error to transaction server...", czasami rzadziej. teraz musiałem wyłaczyć grę z menadzera zadań i utknąłem na ekranie ładowania (ten z obracającym się statkiem) i lipa. a miałem całkiem dobry plan na tę noc. dzięki temu odwlecze się o dwa dni....

no to jutro a najdalej do końca tygodnia może będziemy mieli 1.04. Ciekawe czy poprawią więcej niż zapowiedzieli :). Swoją drogą ... czy znacie jakąś możliwość korzystania z mapy on line bez włączania gry ? W pracy nie mam możliwości grania ale po podróżowałbym sobie interaktywnie po galaktyce. Chodzi mi o możliwości podobne jak ma mapa w grze czyli podgląd systemu ( STACJE !!), podstawowe info itp. Te z którymi się zetknąłem nie mają możliwości zerknięcia/wyszukania na chociażby nazwy stacji a na tym najbardziej mi zależy.
 
Temat uaktualniony o listę zmian w aktualizacji 1.04, lista zmian została przetłumaczona.

UPDATE:

Uzupełniłem post o informacje dotyczące aktualizacji po stronie serwera wraz z notką o stronie ze statusem serwera oraz informacją dotyczącą graczy dotkniętych ostatnim błędem / exploitem.
 
Last edited:
wreszcie nie mam wycieczek do menu czy pulpitu. wczytywanie systemu do którego sie wlatuje jest dużo szybsze. ciekawe jak to będzie wyglądało bliżej centrum galaktyki?
 
Ja tam nie widzę zbyt wielu powodów do radości. Nie wiadomo wprawdzie co ma być w 1.1, ale coś czuję że dadzą nam co najwyżej ze 2 statki i ścianę tekstu fix'ów do czytania, a ja chcę "żywych" npc'ów przy wyborze misji, piratów którzy stanowią jakieś wyzwanie i atakują grupami, piratów którzy przynajmniej zareagują na śmierć jednego ze swoich, normalnych wojskowych misji. W skrócie chcę wszystkiego za co tak kochałem FFE i co da się umieścić w ED. Jak narazie dowiedziałem się tylko, że w marcu możemy się spodziewać 400 bilionów lat świetlnych areny PVP i nic poza tym, a przecież gdyby zależało mi tylko na czymś takim to bym sobie zagrał w darmowy Star Conflict czy jak tam ta cholera się nazywa.

Kiedyś napisałem coś o tym w i sugestiach jak ktoś by miał ochotę coś dodać od siebie to zapraszam.
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=91103&p=1470411#post1470411
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=91110
 

Delwin

Banned
Dla mnie dobrą wiadomością jest planer bo od wczoraj zacząłem poszukiwać tymczasowej bazy dla naszej społeczności i planowanie powyżej 100tki to dla mnie mordęga. "Coś" wczoraj znalazłem ale o tym we właściwym wątku napisze.
 
Ja tam nie widzę zbyt wielu powodów do radości. Nie wiadomo wprawdzie co ma być w 1.1, ale coś czuję że dadzą nam co najwyżej ze 2 statki i ścianę tekstu fix'ów do czytania, a ja chcę "żywych" npc'ów przy wyborze misji, piratów którzy stanowią jakieś wyzwanie i atakują grupami, piratów którzy przynajmniej zareagują na śmierć jednego ze swoich, normalnych wojskowych misji. W skrócie chcę wszystkiego za co tak kochałem FFE i co da się umieścić w ED. Jak narazie dowiedziałem się tylko, że w marcu możemy się spodziewać 400 bilionów lat świetlnych areny PVP i nic poza tym, a przecież gdyby zależało mi tylko na czymś takim to bym sobie zagrał w darmowy Star Conflict czy jak tam ta cholera się nazywa.

Kiedyś napisałem coś o tym w i sugestiach jak ktoś by miał ochotę coś dodać od siebie to zapraszam.
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=91103&p=1470411#post1470411
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=91110

Dla kogoś kto podchodzi "profesjonalnie" do rozgrywki, OR+HOTAS, faktycznie NPC mogą być mało wymagający. Znowu jak podkręcą AI to ktoś kto gra casualowo w ramach odprężenia i odmóżdżenia po całym dniu i używa mychy+klawa może sobie już nie poradzić a jeśli nie ma lub nie chce z jakiegoś powodu kupować HOTAS'a to rzuci ED w kąt i zacznie grać w sapera...

AI powinno być bardziej dynamiczne/nieprzewidywalne i było wykręcane na skraj możliwości danego gracza, tak żeby trzeba było się napocić ale dać radę lub nie jeśli nastąpi to co napiszę za chwilę. Co któraś walka testowo podkręcić AI o kolejny 1%, jak gracz dał radę to ustawić na stałe podkręcony poziom AI a za jakiś czas znowu podbić o 1%. AI powinno rosnąć w każdej randze NPC od novice po dangerous czy elite, razem z podbijaniem AI powinno też rosnąć wynagrodzenie/kara za ubitego takiego NPC. Wtedy bardziej wymierne było by chwalenie się ubiciem Eagle Elite za 100k a nie za marne 40k, dawało by to jakieś pojęcie jakim "kozakiem" jest chwalipięta ;)

Sporo MMO korzysta z tego mechanizmu żeby nie było nigdy za łatwo, chociażby podbijanie statystyk mobów kiedy walczy się w grupie lub moby których bez grupy nie idzie ugryźć...
 

Delwin

Banned
W pełni zgadzam się z Shamoth. Zbytnie utrudnienie zniechęci, zbytnie ułatwienie znudzi. Mam nieśmiałą nadzieję ze w tym kierunku właśnie to będzie to szło.
 
Back
Top Bottom