Eu quero realidade virtual no playstationa vr agora

Não me interessa o que a frontier terá que fazer para inserir a realidade virtual em elite dangerours, eu exijo que seja feito imediatamente, estou disposto a sacrificar um pouco de qualidade gráfica, afinal, não vejo diferença entre 1080p e 4k, é tudo a mesma coisa, além do que a alguns anos atrás todos estavamos muito felizes com 720p, então não há desculpas para não fazer, desde que seja opcional para cada jogador escolher como quer jogar, ninguém irá reclamar!
Call of duty vr, ficou muito bom, star war vr ficou muito bom, dirty rally ficou muito bom, resident evil ficou muito bom, nenhum desses títulos foram feitos para vr, mas adaptados, por favor façam uma adaptação para Elite Dangerous, não importa a qualidade, mas sim a jogabilidade, por favor.

Google Translation (from Portuguese):
I want virtual reality on playstationa vr now

It does not interest me what the frontier will have to do to insert virtual reality into elite dangerours, I demand that it be done immediately, I am willing to sacrifice a bit of graphic quality, after all, I see no difference between 1080p and 4k, it's all the same thing, besides what a few years ago we were all very happy with 720p, so there are no excuses not to do, as long as it is optional for each player to choose how he wants to play, no one will complain!

Call of duty vr, was very good, star war vr was very good, dirty rally was very good, resident evil was very good, none of these titles were made for you, but adapted, please make an adaptation for Elite Dangerous, it does not matter the quality, but the gameplay, please.
I'm not sure if "demanding" is the best way to request this feature. I can understand your desire to play in VR. I feel much the same, but I'm waiting on Pimax to ship their 8K headset.

Não tenho certeza se "exigir" é a melhor maneira de solicitar esse recurso. Eu posso entender seu desejo de jogar em VR. Eu me sinto o mesmo, mas estou esperando que a Pimax envie seus fones de ouvido de 8K.

Last edited:
NW3 that was very nice of you to take the time to translate his question into our language and translate your reply back into his. +1 very well deserved rep o7

• Like (+1)
Reactions: NW3
I think what he is ranting about is VR on playstation, that probably means ED has to incorporate the feature? Not a ps4 owner, so not sure. Not sure why he would post in portuguese either. Your google translation of headset became “headphones” (fones de ouvido). A for effort though lol.

• Like (+1)
Reactions: NW3
Não me interessa o que a frontier terá que fazer para inserir a realidade virtual em elite dangerours, eu exijo que seja feito imediatamente, estou disposto a sacrificar um pouco de qualidade gráfica, afinal, não vejo diferença entre 1080p e 4k, é tudo a mesma coisa, além do que a alguns anos atrás todos estavamos muito felizes com 720p, então não há desculpas para não fazer, desde que seja opcional para cada jogador escolher como quer jogar, ninguém irá reclamar!
Call of duty vr, ficou muito bom, star war vr ficou muito bom, dirty rally ficou muito bom, resident evil ficou muito bom, nenhum desses títulos foram feitos para vr, mas adaptados, por favor façam uma adaptação para Elite Dangerous, não importa a qualidade, mas sim a jogabilidade, por favor.
Nunca vai acundiser. Elite in VR na PS4 noa eh possible, pour que'?, PS4-Pro noa tem forca subsient, eh um limit de hardware, intends.

PS4-Slim or Pro don't have the Horse Power required to run Elite in VR. I changed from PS4-Pro to PC for this very reason. And I'm sure you know that what you want and wish for has no bearing with any developer anywhere.

Last edited:
Back
Top Bottom