Elite Dangerous Finnish Community Thread

Morjesta Suomipiloteille. :)

Itse en ole alkuperäistä Eliteä (tai jäljempiä pelejä) pelaillut. Mutta tämä vetosi kyllä aika äkkia ja hieman koukkuunhan sitä on jääty. =) Treidausta oon harrastanut melkein koko peliajan tähän mennessä. Mutta nyt kun on tullut T9:ä jo kokeiltua ja vajaa 3 milliä tilillä niin aika harrastaa jotain muutakin välillä. :) Viperia oon lyhyesti vähän testaillut aiemmin.. mutta nyt tuli ostettua Cobra ja pari [G] multicannonia ja yksi pulse laser alkajaisiksi.

------

Noista maalauksista sen verran, että ihan kivojahan ne on, mutta aika suolasen hintasia omasta mielestä. Kun ajattelee että 10% valmiin pelin hinnasta, ja sillä saa yhen värin yhteen alukseen. :/

Last edited:
Tervetuloa mukaan - muutkin kuin veteraanit kyllä kelpaava! :)

Joo, hinta värikuosista on kovempi kuin mitä itse olen valmis maksamaan. Suomi-lippua en todellakaan osta ja jos jotain joskus erehdyn ostamaan, niin se on sitten sille alukselle millä hahmoni tulee eniten lentelemään. Ja tässä vaiheessa ei sellaisia päätöksiä vielä tehdä, kun aluksista puuttuu suurin osa ja ne muuttuvat ominaisuuksiltaankin vielä matkan jatkuessa.

En ala itekään maksamaan skineistä, alkaa jo kyllä pikkuhiljaa odotus 2.0:sta niin pääsee kokeilemaan Asp:ia, voipi olla kiva alus paikkojen tutkimiseen... :)

Yksi tuore finskipilotti ilmottautuu joukkoon. Kuusnepa aikoina Elite iski kuin lyijyleka ja uusikin koukutti välittömästi.

Kas

Jaa suomiaki kuulee täälä. dodii!

Ite KS Alpha päkkeri ja C64 aikaan Eliteä jonkuverran hiplannu.
Kiireet vähän painaa, mutta pitää sitä ehtiä avaruuteen samoilemaan välillä. Tutustua uuteen versioon taas :)

Saitekin X52 Pro:ta tunattu lentokuntoon ja ihan hyvältä vaikuttanu tähän asti ainakin.

No, avaanpa sanaisen arkkuni minäkin

Lukioaikoina (vai jo yläaste-?) tuli C64:llä Eliteä tahkottua jokunen kk, ja nyt muutama kk takaperin kuulin tästä versiosta (kaikki muut versiot tällä välillä on mennyt ohi silmien ja korvien). Ostin beta-paketin 1.03 aikaan, mutta vasta 1.04:ää rupesin pelaamaan.

Olenpahan oppinut että ahneella ja niin edelleen. Viper ja Cobra on menetetty sen takia, että päätin boostata tykkejä... ja kun noutaja saapui, ei ollutkaan varaa vakuutusmaksuihin... oops. Ja kun sanoin, että olen oppinut, tuskin olen. Varmasti tapahtuu vielä jokusen kerran... samoin kuin se, ettei asemalta ole aina pakko lähteä hanat kaakossa (nimim. muutama alus räjähtänyt ovenkarmeihin).

Mutta nyt hetken tauko ja odottelemaan, että Beta 2 päivittyy paikalleen.

- Kezerk Finn

Takaisin Eliten pariin

Vihdoinkin uusi Beta tuli! Reilun kuukauden tauko tullut pidettyä. Uutta Oculus Riftiä ei ole vielä kuulunut niin kokeillaan ensin jaksaako mylly pyörittää 4Kna television kautta Eliteä, peukut pystyyn :)

Millä kokoonpanolla?

Huhhuh, kuukauden tauko teki hyvää. En tiedä johtuuko siitä vai mistä, mutta kyllä näytti ED taas aivan mahtavalta.

Olisi kiinnostava tietää minkälaisella kokoonpanolla muut härmäläiset menevät?

Itse löysin uuden lempialukseni Viperista, mikä on höystetty kahdella Pulse Laserilla ja kahdella Cannonilla. Kunhan sihdin saa kohdilleen niin tekee selvää jälkeä suhteellisen nopeasti.
Seuraavaksi olisi tarkoitus uhrata toinen Cannoni ohjuksia varten ja katsoa mitä niillä saa aikaiseksi.

Vihdoinkin uusi Beta tuli! Reilun kuukauden tauko tullut pidettyä. Uutta Oculus Riftiä ei ole vielä kuulunut niin kokeillaan ensin jaksaako mylly pyörittää 4Kna television kautta Eliteä, peukut pystyyn :)
Tämä 4K kiinnostas kovasti.

Tärkeitä kysymyksiä muutama:
- mikä 4K tarkkuus sulla käytössä?
- myllyn speksit?
- mitenkä pyörii ja millä GFX asetuksilla?

- myllyn speksit?

4k kokemukset kiinnostaa kovasti myös meikäläistä, kertokaa ihmeessä.

Aluksia voi oikeasti muokata paremmiksi nykyään, saa Cobraankin yli 30LY:n hypyn ja homma helpottuu kummasti, kun saa oikoakin :)

Asp on vielä haaveena ja saa nähä ehtiikö sitä ennen kolmosta hankkiakaan. Onko jollain jo hommattuna, kokemuksia?

- myllyn speksit?

Oli tarkoitus hankkia uusi näytönohjain 4K:ta varten, mutta en vielä ole saanut aikaseksi. Sen verran kuitenkin kokeilin että sain katsottua miltä peli näyttää. Resoluutiona oli täysi 4096 x mikä nyt olikaan :) Upealta näytti niinkuin saattaa odottaa. Tämän hetken näytönohjain on siis GTX660 - hieman yllätyin että edes pystyi tuohon. Ei siis tosiaan voinut pelata. Täytyy kokeilla uudestaan jahka uuden näyttiksen saan kotiin asti.

Koneen speksit:
NVidia GeForce GTX660
Intel i7-3770 @3.4GHz
8 GB RAM
Windows 7 (HP)

4096 x 2160 varmaankin.

Mulle kyllä riittäs pelkkä UHD (3840x2160) vaikka semmosesta vaatimattomasta 65" kaarevasta paneelista...

Menipähän Tankeroussi sekasin uusimmilla päivityksillä. Joutuu taas roinaa rahtaamaan urakalla että saa valuuttaa varusteluun, kuriirihommat kun ei enää onnistu.

Päätin taas kokeilla pelata. Hyvin alkoi online, azebania lähestyessä laginpoikasta pukkas putkeen ja kun telakoitu niin koko peli freezas. :D ..jos koittaas solona.

Helekutti, että meinas mennä aamupullat väärään kurkkuu ku tää tuli vastaan eilen aamulla. Jos tää ei olis ollu dokkautumassa, niin olisin kyllä aivan taatusti ampunu taivaalta. Immersiothan tossa menee ku tollanen lentää vastaan! :p

iWvSzSq.jpg

Uh, nyt on jollain Suomi-toverillamme ilkeä huumorintaju... Toivottavasti ei sentään M Nykästä tule vastaan tässä pelissä...

Back
Top Bottom