lonley pilot (Denmark )

Hejsa er liger starte med at flyve rummet tyndt og søger også danske venner her inde håber at høre fra nogen har selv teamspeak hvis det skulle være min navn i spillet er sir.bunker;)

Vi kan jo ikke have at vi skyder vores landsmænd ned - Så add/accepter Commander MrE
Ellers ses vi jo nok derude - god vind

Og en til: Cmdr Moritz :)

Mangler wing buddies til pirateri. Gerne hurtigere skibe da jeg selv flyver en anaconda(effektivt til at få folk til at droppe godset)

Hey..

Jeg har anskaffet mig spillet for et stykke tid siden, men er aldrig kommet igang med det. Kunne nok bruge noget backup til det, håber i kan hjælpe. Om det er pirateri eller andet er jeg ligeglad med, bare jeg kan komme igang :). Håber nogen kan hjælpe.

Hilsen Waadde

Ian Phillips

Volunteer Moderator
Hello everyone.

On the first page of this thread I pointed out that there is a Scandinavian forum in the international forums.

That is the place for your own language threads and posts, not here in the general (English language) forums.

Please make your posts in this thread in English, or at least provide a translation for your post.

Thank you.

Hello everyone.

On the first page of this thread I pointed out that there is a Scandinavian forum in the international forums.

That is the place for your own language threads and posts, not here in the general (English language) forums.

Please make your posts in this thread in English, or at least provide a translation for your post.

Thank you.

So you are a moderator, move the thread if it's that important.

On topic, lonely norwegian here, mostly since I play solo, or don't stay in a system for more than 30 minutes at the time.

Last edited:
Jeg er ikke dansker, og jeg kan ikke dansk, men jeg elsker danmark. Må jeg spil? (J/k).

Glad to to see a strong Danish presence and hope you guys are enjoying elite endnu. ;)

Back
Top Bottom