Pierwsza nasza dyskusja...Archiwalna - 14/11/13 do 17/07/14

Status
Thread Closed: Not open for further replies.

adhan

Banned
Dlaczego nikt nie mówił ze ta gra jest tak trudna 40 min robię 2 misje !!!!!!! system walki miodzio dawno się tak nie cieszyłem po pokonaniu bota .
 

rootsrat

Volunteer Moderator
Dlaczego nikt nie mówił ze ta gra jest tak trudna 40 min robię 2 misje !!!!!!! system walki miodzio dawno się tak nie cieszyłem po pokonaniu bota .

Im więcej misji wykonasz, tym łatwiej się walczy - trening czyni itd...
 
Dlaczego nikt nie mówił ze ta gra jest tak trudna 40 min robię 2 misje !!!!!!! system walki miodzio dawno się tak nie cieszyłem po pokonaniu bota .

W wersji Alphy te misje były bardzo łatwe. Jak weszła Premium Beta trudność wykonania tych misji wzrosła bardzo. Sam byłem zaskoczony i miałem trudności z ich wykonaniem. Ale to tylko na plus dla gry...jak rozwalisz NPCta to kupa frajdy z tego jest.
 
2020s 9First international environmental protection enforcement agency, first commercial space station.

to się trochę pospieszyli z t stacja kosmiczna .

czym się imperium rożni od federacji ? jest gdzieś więcej o tym a najlepiej po polsku .

Adhan krótkie podsumowanie możesz znaleźć w tym video:

Elite Dangerous Fiction Diary #1.

Pokusiłem się o luźne podsumowanie po polsku:

W grze będą trzy główne frakcje polityczno wojskowe: Imperium, Federacja oraz Sojusz Niezależnych Systemów.

Imperium:
  • jedna z głównych sił politycznych w grze
  • społeczeństwo w nim jest zorganizowane trochę na wzór Starożytnego Rzymu, z okresu sprzed republiki.
  • ludzi mają przywiązanie do ostentacyjnego, ozdobnego ubioru, pięknej architektury, statki których używa Imperium, cechują obłe linie, nawiązujące trochę do natury, są pięknie zdobione, to niemalże latające dzieła sztuki
  • na szczycie struktury politycznej znajduje się Imperator, poniżej są senatorzy, którzy nadzorują poszczególne systemy lub planety Imperium, kolejnym stanem są tzw. patroni którym odpowiadają dzisiejsi burmistrzowie lub gubernatorzy w zależności od tego co im podlega, następną warstwą są klienci (ważne osobistości) oraz zwykli obywatele Imperium zajmujący inne niższe szczeble struktury społecznej, poza strukturą znajdują się dzieci dziedziczące prawa po swoich rodzicach. Najniżej w hierarchii są niewolnicy, bowiem handel i posiadanie ich jest legalne, a także jest wyznacznikiem statusu. Niewolnictwo różni się bardzo od tego jakie znamy z historii, ponieważ niewolnicy mają swoje prawa, o niewolników należy dbać, Niewolnictwo jest legalne, ale niewolnicy maja prawa. Mało tego czasami obywatele imperium sami decydują się na status niewolnika zapewniający lepsze życie lub w przypadku kiedy popadną w długi.
  • najważniejsze cechy obywateli Imperium to przywiązanie do eksponowania swojej wyższości w postaci ubioru, technologii oraz stawianie honoru na pierwszym miejscu. Obywatele Imperium są bardzo ostrożni w sposobie wysławiania i pomimo dbałości o honor nie stronią od różnego rodzaju intryg.

Federacja

  • założona około tysiąca lat temu, składa się z różnych podmiotów politycznych: państw, społeczności, całych systemów, ustrój jest zorganizowany na wzór obecnych Stanów Zjednoczonych
  • struktura społeczna nie jest tak hierarchicznie zorganizowana jak w Imperium, w tej frakcji dominującą rolę sprawuje pieniądz, przeważa demokratyczny ustrój, w którym spory wpływ mają różne korporacje przenikające silnie w sferę polityki
  • obywateli Federacji cechuje spory kontrast, z jednej strony są ludzie bardzo bogaci których żyją pośród ludzie ekstremalnie biednych
  • w przeciwieństwie do tego co można zobaczyć w Imperium ludzie ubierają się całkiem prosto, ale nie tak że nie zależy im na tym aby wyglądali elegancko
  • Federacja polega bardzo na technologii, ich rozwiązania cechuje prostota i użyteczność, próżno szukać jakichś ekstrawaganckich rozwiązań, podobnie cechy znaleźć można w architekturze.
  • niewolnictwo jest nielegalne, podobnie jak narkotyki*

Sojusz
  • luźny sojusz niezależnych systemów, twór podobnie funkcjonujący jak dzisiejsza Unia Europejska, członków łączą wspólne interesy i cele pomimo istotnych różnic w tym jak poszczególne części funkcjonują w obrębie organizacji. Nie zawsze udaje się członkom wypracować kompromis co do wspólnych działań
  • społeczeństwo jest chyba najbardziej zróżnicowane spośród trzech frakcji, technologia której używają jest zróżnicowana, można spotkać zarówno to co ma Federacja jak i Imperium, spory w tym wpływ ościennych układów
  • w obrębie Sojuszu najbardziej rzuca się w oczy zróżnicowanie prawa, poza tym że niewolnictwo jest ogólnie nielegalne to pewne grupy towarów jak narkotyki czy handel zwierzętami jest w jednych systemach legalny w innych nie, należy mieć na uwadze czym się handluje podróżując z układu do układu.

* nie mam pewności, ale z tego co pamiętam to handel tymi towarami jest nielegalny w Federacji.
 
W tej wersji jest poprawiona baza danych oraz serwer, który błędnie wysyłał dane do aplikacji. Usunięto możliwość kupowania Progenitor Cells ( wczorajsze zmiany dokonane przez firmę Frontier Development). Poprawnie już działa handel dużymi statkami.
Link do do wersji 64-bitowej: https://www.dropbox.com/s/9te3q44cszvebqy/EliteDangerousTrading-0.7.2.7z
Zródło projektu: https://bitbucket.org/demiurge123/elite-dangerous-trading
youtube: http://youtu.be/3fzGMfiY8Dc

Demiurge...wersja Twojego programu jest tylko 64-bitowa ???

Wycofali raptem jeden kluczowy element I juz popłoch w kurniku. Trudno mi sobie wyobrazić, że będziemy mieli x-set tysięcy systemów i każdy bedzie dawał jakieś możliwości... ;]
Ktoś odkryje żyłę złota (albo dosłownie w pasie asteroid, albo w przenośni) i info przekazać może komu chce. Z tego co czytałem, w poczatkowej fazie gry będziemy mapować galaktykę. Pionierzy mają przesyłać za wynagrodzeniem dane do głownej bazy, ale co jeśli informacje zostawimy dla siebie? :) Morze możliwości. :D

To będzie właśnie fajne....co dalej...to zostanie pozostawione graczowi. Jeżeli zostawi to dla siebie to w końcu ktoś go namierzy i zacznie śledzić aż do źródełka :) .

Co do Cellsów to to dalej testy są, więc pewni eeksperymentują z różnymi listami towarów, modelami gospodarki , itp. Ekonomia będzie złożona. Chodzi też penie o "szybkość" dorabiania się graczy, aby to było zbalansowane. David Braben zawsze wspominając o ekonomi w grze mówił, że lukratywne i dochodowe to będzie wożenie towarów na dużych dystansach. Z miejsc niebezpiecznych do miejsc bardziej "ucywilizowanych".
 

rootsrat

Volunteer Moderator
@Szary Wilk - właśnie zauważyłem Twoją sygnaturę :)

"Odyseja" to mój ulubiony film SF (w ogóle Kubrick nie ma sobie równych). Scena z tego filmu, kiedy małpolud odkrywa, że można uzyć kości jako broni... Ten moment, kiedy wręcz widać, jak jakieś połączenie nerwowe w jego mózgu robi "KLIK!" i zdaje sobie sprawę, że trzyma w ręku coś, co może być użyte jako narzędzie, plus muza - ciary!

Zdecydowanie pierwsze miejsce w najlepszych scenach filmowych wszechczasów jak dla mnie.
 
@Szary Wilk - właśnie zauważyłem Twoją sygnaturę :)

"Odyseja" to mój ulubiony film SF (w ogóle Kubrick nie ma sobie równych). Scena z tego filmu, kiedy małpolud odkrywa, że można uzyć kości jako broni... Ten moment, kiedy wręcz widać, jak jakieś połączenie nerwowe w jego mózgu robi "KLIK!" i zdaje sobie sprawę, że trzyma w ręku coś, co może być użyte jako narzędzie, plus muza - ciary!

Zdecydowanie pierwsze miejsce w najlepszych scenach filmowych wszechczasów jak dla mnie.

Dla mnie też jeden z najlepszych filmów w historii kina. Obraz w połączeniu z muzyką w tym filmie to już majstersztyk :)

W tej chwili jestem po za domem, ale jak bardzo będziesz potrzebował wersji 32-bitowej, to jutro mogę Ci przekompilować na takową:cool:

Chciałem właśnie dziś potestować Twój program, ale widzę , że 64-bity. Mam 32-bity, więc jeżeli jest możliwość takową zrobić myślę, że nie tylko ja będę wdzięczny :) .
 

adhan

Banned
dzięki za diary i tłumaczonko .
próbowałem znalesc ten tekst o ustawieniach joysticków i nie ma bata .
więc jak ktoś ma tego linka jak ustawić klawiszologie do thrumastera hotas tego za 200 zł byłbym wdzięczny pozdro i do zobaczyska w grze 29 .
 

rootsrat

Volunteer Moderator
dzięki za diary i tłumaczonko .
próbowałem znalesc ten tekst o ustawieniach joysticków i nie ma bata .
więc jak ktoś ma tego linka jak ustawić klawiszologie do thrumastera hotas tego za 200 zł byłbym wdzięczny pozdro i do zobaczyska w grze 29 .

Jeśli mówisz o Thrustmaster T.Flight HOTAS X, to ED ma osobne, już skonfigurowane ustawienie pod ten joystick - po podłączeniu joya pojawia się on na liście dostępnych urządzeń (wejdź w konfigurację klawiszy i otwórz listę).
 
dzięki za diary i tłumaczonko .
próbowałem znalesc ten tekst o ustawieniach joysticków i nie ma bata .
więc jak ktoś ma tego linka jak ustawić klawiszologie do thrumastera hotas tego za 200 zł byłbym wdzięczny pozdro i do zobaczyska w grze 29 .

Na tym: https://dl.dropboxusercontent.com/u/135710/Elite/Mappings.png
i na tym: http://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=16140&highlight=t.flight

wzorowałem się, nigdzie w PL nie jest opisane co i jak niestety:
Ale służę pomocą a może jak się w końcu dołączy parę innych osób będzie można coś więcej wycisnąć z hotasa.

1 - fire , 2- fire , 3 - target , 4- hmm nie wiem ;> , 5 -przyspieszenie,
6- zmiana broni (na początku nie potrzebne ale widziałem ze w anakondach jak po montowali pełno broni przydatne)
7 - tutaj już nie pamiętam co oryginalnie było, ja sobie dałem oglądanie świata przez szybkę naciskam 7 i małym joyem rozglądam)
8- to samo co w 7 tylko po kabinie
9 i 10 zmieniłem domyślnie już nie pamietam dałem sobie ciąg góra dół
 
No ładnie ładnie. Dzisiaj oglądałem jak to NPC urządzają wykopaliska w pasach asteroid... Wygląda to wypisz wymaluj jak w EVE. BZZZZZZT BZZZZT i odlatuje z urobkiem. :) Sidewindery, Cobry, Eagle, wszystko kopie ;]. Widać jest to już zaimplementowane do gry, ale póki co brakuje mining lazora. FD, związki zawodowe już czekają! :)
 
Czy orientuje się ktoś jak wyrwać obiekt z cruise speed? Chyba nie można jeszcze kupić do tego specjalnego modułu? Ścigam ruchomy Unidentified Signal Source i nie wiem jak go zatrzymać :).
 
Czy orientuje się ktoś jak wyrwać obiekt z cruise speed? Chyba nie można jeszcze kupić do tego specjalnego modułu? Ścigam ruchomy Unidentified Signal Source i nie wiem jak go zatrzymać :).

Na obecną chwilę nie można, ale w przyszłości jak najbardziej będzie można innych graczy z super-rejsu wyciągać. Świetna sprawa dla Piratów będzie, a handlarze będą próbowali uciekać :) będzie zabawa w kotka i myszkę :) .
 
Na tym: https://dl.dropboxusercontent.com/u/135710/Elite/Mappings.png
i na tym: http://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=16140&highlight=t.flight

wzorowałem się, nigdzie w PL nie jest opisane co i jak niestety:
Ale służę pomocą a może jak się w końcu dołączy parę innych osób będzie można coś więcej wycisnąć z hotasa.

1 - fire , 2- fire , 3 - target , 4- hmm nie wiem ;> , 5 -przyspieszenie,
6- zmiana broni (na początku nie potrzebne ale widziałem ze w anakondach jak po montowali pełno broni przydatne)
7 - tutaj już nie pamiętam co oryginalnie było, ja sobie dałem oglądanie świata przez szybkę naciskam 7 i małym joyem rozglądam)
8- to samo co w 7 tylko po kabinie
9 i 10 zmieniłem domyślnie już nie pamietam dałem sobie ciąg góra dół

Tia... 1 - fire, 2 - fire, 3 ze 20 minut szukałem :D
 
Tia... 1 - fire, 2 - fire, 3 ze 20 minut szukałem :D

To tak jak ja ;) cisnołem 4'ke i nietargetował i sobie myślę coś źle podpisali niema tu już więcej przycisków, wszystko wina tego że zasiadam od lewej strony do biurka i nie widziałem dobrze prawej strony joya....
 
Status
Thread Closed: Not open for further replies.
Top Bottom