Jak ktoś ma problem z przeskokami w grze, zacinaniem się, niech sobie włączy potrójne buforowanie.
W grze tego nie ma, ludzie z ED chyba nie do końca chcą skumać że w tym tkwi problem ( https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=86133&page=29&p=2124042&viewfull=1#post2124042 )
Rozwiązanie jest takie:
1. Instalujemy D3D Overrider:
http://www.datafilehost.com/d/49eec52f
2. Zaznaczamy force v-sync i force tripple, ustawienie czegośtam dajemy na High oraz dodajemy plik edlauncher.exe do listy.

Żeby w Wind 8/8.1 startowało razem z windą to zaznaczenie tej opcji nic nie da, trzeba go wrzucić do shedulera.
3. W grze v-sync dajemy na On.
4. W ustawieniach panelu nvidia / ati V-sync powinien być na On lub na 'ustawienie aplikacji'. Nie może być OFF lub adaptacyjny a ilość prerenderowanych klatek na 1.

D3D Overrider działa z Nvidią i ATI, w grach 32-bit. Do gier 64-Bit można użyć bardziej rozbudowanego programu RadeonPro (też działa na Nvidii). U mnie to eliminuje zacinanie w 100%. Batonowi chyba też usunęło większość przeskoków.
W grze tego nie ma, ludzie z ED chyba nie do końca chcą skumać że w tym tkwi problem ( https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=86133&page=29&p=2124042&viewfull=1#post2124042 )
Rozwiązanie jest takie:
1. Instalujemy D3D Overrider:
http://www.datafilehost.com/d/49eec52f
2. Zaznaczamy force v-sync i force tripple, ustawienie czegośtam dajemy na High oraz dodajemy plik edlauncher.exe do listy.

Żeby w Wind 8/8.1 startowało razem z windą to zaznaczenie tej opcji nic nie da, trzeba go wrzucić do shedulera.
3. W grze v-sync dajemy na On.
4. W ustawieniach panelu nvidia / ati V-sync powinien być na On lub na 'ustawienie aplikacji'. Nie może być OFF lub adaptacyjny a ilość prerenderowanych klatek na 1.

D3D Overrider działa z Nvidią i ATI, w grach 32-bit. Do gier 64-Bit można użyć bardziej rozbudowanego programu RadeonPro (też działa na Nvidii). U mnie to eliminuje zacinanie w 100%. Batonowi chyba też usunęło większość przeskoków.
Last edited: