Elite Dangerous Finnish Community Thread

Morjens terve!

Täällä imoittautuu yksi nyyppä Elitisti. :D

Lentosimuista, Falcon 4 BMS, IL2, FSX, aika paljon kokemusta ja se kyllä näkyy. Aika vaikeaa hahmottaa näin alussa ettei täällä kurvata vihun perässä ihan samalla tavalla kuin esim IL2:ssa.

Vasta muutama ilta takana ja suurin aika mennyt melkein ohjaimien X52 Pro + TrackIR asenteluun ja totutteluun mutta single playerin kaksi ensimmäistä ampumis scenariota sujuu jo hyvällä prosentilla. Kokeilen malttaa tahkota näitä perusjuttuja pitkään eli selkäytimeen asti kun tuo ylös/alas/oikealle/vasemmalle ja TAAKSE ei tule vielä luonnostaan. Hiljaa hyvä tulee...

-Kimmo-

Ps. Katselin joitain Ziemanin videoita Youtubesta niin nuo oli laadultaan tosi hyviä. Millä oikein nauhottelet/käsittelet nuo?

@Susi Make: Sie oot aika pitkälle jäljillä miten homma toimii, kun otetaan rooli. Nothoria Infama on minulle (henkilö reaalielämässä) Rooli. Alustana Elite Plus. Nothoria on se hieman narttu, kyyninen, mistään mitään välittämätön kusipää, joka aina ja kaikkialla on, aina ja kaikkea vastaan, muttei ikinä vastaan sanomisen itsensä takia, vaan siksi, että on niin monia jotka eivät itse jaksa nähdä vaivaa. Nothoria pilkkaa heitä (huonompia Cobra MK III pilotteja), - miksi? - koska Nothoria on Elite.

Kaikki ne kauniit ajatukset, kuljetut tuhannet valovuodet, tyhjyyteen levinneet viholliset ovat vain osa roolista, tähteinvälisestä roolista, joka kysyy: "Onko sinusta ohjaamaan Cobraasi, kun kaikki muut rinnallasi ovat jo kuolleet? Onko Sinusta käymään vielä siinä seuraavassa Systeemissä?"

Mitä odotat? Mihin lopetat Urasi?

Roolin vetäminen on minulle juuri se Eliten vetovoima. En todellakaan pelaa peliä, kun pelaan Eliteä (tai sen jatko-osia), vaan vedän roolia ja kuvittelen maailman ympärilleni.

Forumeilla roolin vetäminen on myös hauskaa puuhaa ja harrastin sitä aikoinaan mm. Sid Meierin Pirates! -pelille omistetulla forumilla.

Ps. Katselin joitain Ziemanin videoita Youtubesta niin nuo oli laadultaan tosi hyviä. Millä oikein nauhottelet/käsittelet nuo?
No zaubazau! :)

FRAPSilla nauhottelen ja VirtualDub + XVid codec käytössä jotta tiedostokoko vähän pienenee laadun liikaa kärsimättä.

Moro taas, edelleen on tahkottu ja alkaa olla wallet-tase kondiksessa. Mä veivaan Saitek X52 Prolla ja pitää kyl antaa täydet pojot. En mä ainakaan tän tason simua lähtis ilman jonkin sortin ilotikkua tai ohjainta kokeilemaan.

Muutenkin mun pelaaminen on ollu jokseenkin rauhallista nyt kun oon treidaillu ja kerryttäny valuuttaa. Ehkäpä tässä joutuu vielä kokeilemaan roiston hommaa ennenku täysbeetta ilmestyy.

Star Citizenin Arena Commanderia kokeilen kerran 10 päivässä ja 15 minuuttia. Siinä on vielä herroilla tekemistä, mut varmaan siitäkin hieno tulee. Mut ED on se peli jolle on paikka mun mielessä. Mut toivoisin kyl et jonkinlaista corporaatioiden tapaista sosiaalista ryhmää vois tässäkin pelissä ylläpitää ihan pelinkin puolesta. Jos ei nyt heti niin tulevaisuudessa kunhan suuntaviivat löytyvät. Potentiaalia nimittäin on vaikka kuinka pitkälle!

Ilmeisesti, että yksittäisten ketjujen sijaan saisimme oman alaforumin jonka alle voisi avata useita keskusteluketjuja. Ei hullumpi ajatus mikäli olisi odotettavissa, että erinäisillä kielillä alettaisiin keskustelemaan pelistä enemmänkin ja organisoimaan esim. "Finnish Flight Wing" -tyyppisiä yhteistyötoimintoja... En tosin ole varma onko tällaiseen olemassa laajempaa halukkuutta.

Joo sitähän se ajaa takaa. Emmä tiedä sitte, kylhän se ois kivaa jos vois tehdä useita ketjuja koska jos tätä yhtä jatketaan loputtomiin ni aiheet vaihtuu sitte sikin sokin. Mut mä luulen et meitä härmäläisiä ei vielä oo hirveesti verrattuna ehkä sit vaik saksalaisiin tai ranskalaisiin jne.

Suurin osa härmäläisistä pc-henkisistä ihmisistä puhuu englantia joten kyl kaikki meistäkin kahlaa tuolla normi puolella. Mut siinä mielessä se ois tietty kivaa et jos meille vaikka kehkeytyis tänne oma pikku suomi-commander kommuuni.

Ja vielä kivempaahan se olis joskus tehä vaikka jengillä jotain TS.t mukana jos vaan yhteinen sävel pelinkin sisällä löytyy ja miksei löytyis. Jos ei muuta ni muodostelmalentoa jollain safe zonella porukalla! :)

no tulihan ne subfoorumit..mutta ainoastaan venäjä,puola,saksa...niiku ***?!?
olisin vielä ehkä ymmärtänyt jos olis ollu venäjä,saksa,italia,espanja...mut puola!?!...siihen nähden miksei ruåtsi,flaami,sanskriitti tai suomi yhtä hyvin...:S

Puolan pojat on olleet innokkaita jutustelemaan konsonanttikielellä.

Joka toinen kerta kun loggaan sisään, Puolan ketjussa on ollu tämän kansainvälisen foorumin viimeisin kommentti.

Eli 3 aktiivisinta porukkaa on kinunneet itelleen omat alafoorumit ja moderaattorit.

Niillä oli ilmeisimminkin kaikkein pisimmät keskusteluketjut. Meidän pitäisi laittaa töpinäksi ja alkaa puhumaan enemmän kotimaisella ilmeisesti.

Uskoisin, että puolalaisilla englanninkielentaito on sen verran isompi kynnys, että omalla kielellä keskustelu on ollut innokkaampaa. Meillä taas taitaa kaikille tuo kielitaito olla sitä tasoa, että oma kieli ja keskusteluketju meinaa miltei unohtua.

Jeps, Moro vaan kaikille.

Täällä yksi originaali-Eliten pelaaja Sinclair Spectrumilla, nyt testaillaan PB:llä, hyvältä vaikuttaa. :)

Vonkale

Takaisin lentämässä. Terve poijjaat,,ja tytötkin :)

Hyvät lento kokemukset ED:stä. ( vajaa viikko lennnetty)

Pidetään tää ketju auki nii kyll tänne porukkaa tulee :)
ps, Pelasin Eliteä silloin alkuperäisenä C-64 nepalla.

Hav

Kuusnepahemmojahan sitä ittekki. :)

Emulaattori toimi aivan hyvin, ja vanhat "taidot" kutakuinkin tallella:
http://www.youtube.com/watch?v=d-Zxogh4jw8

Käytössä tietenki kunnon ilotikku:
speedlink-competition-pro-.png

:D

Hei kaikki, kiva nähdä suomalainen yhteisö täällä ... Se on kaikki mitä voin sanoa!

Minulla on joitakin suomalaisia ​​ystäviä käytin työskennellä niin tiedän vähän .... hyvin vähän

Back
Top Bottom