ANNOUNCEMENT September Update out now!

[QUOTE = "Will Flanagan, publicación: 8008586, miembro: 170935"]
Saludos comandantes,

¡La actualización de septiembre ya está disponible ! Lea las notas del parche aquí .

En la actualización de septiembre viene lo siguiente:

Nueva experiencia de arranque

¡Hemos introducido una nueva experiencia inicial que significa que es más fácil recoger Elite Dangerous que nunca!

Bajo la tutela del instructor de la Federación de Pilotos, Theo Arcosta, los nuevos comandantes serán guiados a través de una experiencia totalmente expresada antes de ser piloteados por su propio barco de inicio, el Sidewinder. A lo largo de la experiencia, los comandantes aprenderán los conceptos básicos de vuelo espacial, escaneo y combate como se detalla a continuación:
  • Controles básicos de vuelo y escaneo.
  • Supercrucero y navegación.
  • Un ejercicio de combate alrededor de una mega nave.
  • Completando el primer salto hiperespacial.
  • Atracando en un puerto estelar.
  • Toda la capacitación incluirá voz en off en todos nuestros idiomas compatibles.
Esta nueva experiencia de arranque también se agregará a la lista existente de simulaciones de entrenamiento, que se encuentra en el panel interno de la cabina del Comandante, lo que significa que incluso el piloto más veterano todavía puede experimentarla.

Nuevo sistema de librea
  • Se renovó la interfaz de usuario de librea para aplicar artículos cosméticos y extras de juego a tus naves.
  • Los comandantes podrán acceder a su librea de barcos desde el menú principal, por lo que incluso si su barco no está atracado en un puerto estelar, ¡podrán cambiar la apariencia del barco sobre la marcha!
  • La nueva tienda permitirá vistas previas aún más detalladas de las opciones de personalización disponibles en todos los barcos, además de ofrecer a los Comandantes la opción de comprar artículos individuales, en lugar de limitarse a paquetes de opciones de personalización.
  • Tenga en cuenta que es posible que algunos Extras de juego (en todas las plataformas) y ARX (en PC) aún no estén disponibles para su compra en la Tienda, los artículos afectados se implementarán en los próximos días.
Nueva moneda virtual: ARX
  • ¡ARX se puede comprar, así como ganar simplemente jugando, para adquirir Extras de juego como Paint Jobs, Ship Kits, Bobbleheads y más!
  • Los comandantes pueden ganar un total de 400 ARX por semana, que se agregan a su cuenta allí y luego. ¡Estos se pueden guardar para más adelante o gastar de inmediato!
  • Ya no podrá comprar juegos adicionales utilizando los métodos de pago actuales y, en su lugar, necesitará ARX, disponible en varios paquetes (enumerados aquí ).
  • Puede ver las preguntas frecuentes de ARX aquí .
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Well just had a pop up message while mining saying servers going down... Is this another update or a rollback, let’s see....
 
I'm tired of saying i told you so FD, because i really am. All this nightmare of a patch proves is you really need to bring back BETA TESTING. Is that not obvious to you now?
Weird, I played whole yesterday evening with just one bigger issue when game crashed during mining. And even there I spotted some fixes and improvements. Other than that was play going smoothly. Store and engineering will be corrected, I doubt it will be taking much time. But overally there was now much less issues as anytime before, actually I did not had one creash or disconnection, or lagging (except minig 2x diconnect) during five hours of play.
 
It's 0700 Z. The servers have been brought down.

It's going to be a long day in Cambridge UK.
Surprise. New starports burning. New systems under siege.
Good you don't need engineering for AX fights.
And those secondary thrusters come in handy, too.
I hope at least the ARX store gets fixed soon. The rest doesn't matter 😂
 
oh, chill - i'm only playing since last November, so this is my only 3rd Patch experience with ED. Bad day in the office after Patch is a well know tradition even for me
They will sort it out eventually.
 
Generally I also was on the "dev did great work side" even though I feel the "miles wide / inch deep" problem. But this "release" feels like
a) a team too unfamiliar with the code base so that they break existing things while implementing new ones. Or
b) a codebase that resembles the "big ball of mud" anti-pattern. Even experienced devs cannot handle it any more.
or both?! – Mixed with minimal regression testing (if any? I hit so many problems in a few minutes). I cannot see how they will carry on until late 2020 with his! Still hope that the time until then is used to rework things for the new era…

I think it’s a matter of resources. The small team doing roughly quarterly updates probably doesn’t have time to be as thorough or consistent with building in unit tests, or signing off on items early enough to give play testers sufficient time to trial scenarios.

It’s not that it’s great or not great work by the dev team, but more like a decent effort to have issues this limited given the resources and release schedule.
 
you know guys, this is actually not funny anymore. fdev slides down to bethesda level with its fallout 76 and bioware with anthem, in terms of product quality, and I think I know why. they don’t have enough motivation for normal work, because they receive free income from the sale of paints on ships. and I think we, the elite community, can help them find incentives. therefore, I want to appeal to the players.
please do not buy anything in the frontier store until they fix bugs and officially announce their “new era”. I think this should help them find an incentive to work.
Of course, battle fanboys will probably say "you have no right to demand anything from fdev!" do not listen to them. it they have no right to demand anything, because by saying this they actually agree that they are gray and
faceless biomass. but the elite community can and should demand at least normal work from fdev.
Thank you for your attention
 
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