Elite Dangerous - luźna dyskusja.

No i wybrałem się, ale nie Imperialnym Kutrem tylko Kuwettą, całkiem dobry statek do kopania i opędzania się od piratów, zarobiłem około 300 mln i... wtfdev znerfił dziś subsurface mining i hotspoty. Stara metoda "trzymaj przycisk i oglądaj netflix" (laser surface mining) dalej działa, ale nie wiem czy mam siłę :p Szkoda, bo akurat subsurface mining przynajmniej wymagał ciut skilla zamiast "trybu zombie". Trzeba było celować odpowiednio rakietami w kręcące się asteroidy, fajne toto nawet. No ale jak wiemy jak gdzieś się daje zarobić pieniądze to zaraz frontier na białym koniu wpadnie z nerf lancą i nas uratuje przed nami samymi, bo to się przecież nie godzi zarabiać dobre pieniądze w sposób wymagający skilla. Ech. Nie kopałem void opali, nie grindziłem jak była Beta Karrierów, jak teraz stwierdziłem że pokopię to nerf :p. Zobaczę jak ludzie ocenią potencjał zarabiania, na razie ceny LTD zleciały na pysk w BGS (które też zepsuli), pewnie za dwa dni będzie wiadomo jak się nowe ceny kształtują jak dane spłyną do zewnętrznych systemów, bo przecież w grze to nie łaska zaimplementować "market intelligence". Ech.

A tak poza tym, to bugi w VR które są od 2018r pozgłaszane nadal istnieją. W asteroidach jest przepaskudne rozmycie krawędzi, jakbyś się patrzył przez gruby witraż i dodatkowo postrzępił brzegi. Orbit lines raz działają raz nie (częściej nie), obiekty i efekty wyświetlają się tylko w jednym oku co powoduje dość irytujące "halucynacje" itede itepe. WTFDev położył imho totalnie lagę na VR i nie spodziewam się supportu w Odysey również po premierze. Ech że nikt z wydawców nie bierze przykładu ze scam citizena i nie zrobi swojego "kickstartera" żeby zrobić taką kosmiczną grę na Unrealu 5 na przykład... A Scam Citizen przekroczył parę dni temu TRZYSTA MILIONÓW DOLARÓW zebranych... Więc nie rozumiem czemu ci duzi gracze się nie uczepią tego tortu, przecież widać że są tacy naiwniacy jak ludzie na tym forum którzy 🎼 grosza dadzą publiszerowi, sakiewką potrząsną, sakiewką potrząsną, uuu-o-o 🎵 No ale wygląda na to że zamiast śmigać w odyssey w VR, będę śmigał w Star Wars: Szwadron od EA. I nie rozumiem jak to jest możliwe że duzi gracze idą w VR coraz głębiej (Valve, EA), a taki Frontier wychodzi. No ale chyba tak musi być.

 
O świetny pomysł, podpisałem, zapytaj czemu skasowali linka do petycji, to było by super jakby podzielili tryby ( ͡° ͜ʖ ͡°)
 
Juz niejednokrotnie byly takie petycje i zawsze byly z tym problemy techniczne. A nie wiem tez czy podczas KS nie bylo obiecane ze tryby takie zawsze beda i kazdy bedzie gral jak chce
 
Btw oczywiście wszyscy wiedzą jak zarobić 800 mln cr na godzinę? Jak ktoś nie wie to trzeba wpisać LTD EGG na youtube bo to taki psikus i na forum nieładnie rozpowiadać, no i trzeba mieć carriera, bez carriera to pewnie z 500 mln na godz. wyjdzie. HOWGH! 👻
 
No i po dzisiejszym paczu żyła złota się skończyła i wszystko wróciło do normy. Są też dobre wiadomości, w FDev pogmerali z cenami srednimi i teraz na carrierach można ustawiać dużo wyższe ceny za LTD. Spróbujmy więc z tego skorzystać, za kradzione LTD na secure market ustawię cenę 850.000 cr/tona.

EDIT : LOL po paczu rożnica jest taka, że teraz już nie trzeba mieć carriera bo Xiba's Jewel / Egg nadal działa a carriery w pobliżu kupują LTD za 1,4 miliona cr/tona BUEHEHŁEHŁE ................. nie wierze ........... :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: 🤪 🤪 🤪 pacz roku !!!!!
 
Last edited:
Okiem nowicjusza: Przekombinowane górnictwo.

Gram od miesiąca, wielu rzeczy jeszcze nie ogarniam, ale pewne rzeczy rzucają mi się w oczy. Jeśli się mylę, proszę o kontrę.

Górnictwo wydaje mi się być bez sensu.
Pewne zmiany miały na celu sprawić by było bardziej opłacalne, ale przyjrzyjmy się ile trzeba, aby zostać górnikiem.

Potrzebujemy wyposażyć się w:
1. Cargo rack - przestrzeń ładunkową
2. Rafinerię
3. DetailedSurfScanner
4. Prospector ctrl
5. Collector ctrl

do tego przyda się jeszcze

6. Fuel Scoop, ewentualnie zapas paliwa, więc Fuel Tank.
7. Shield Generator - aby zbyt łatwo nie okradli i nie złupili cię wracającego z roboty
8. Docking - przydatny aby mozolnie nie manewrować w stacjach
9. Cruise assist - niekonieczny ale przydatny

Już do tego potrzeba statku z 9 slotami optional

Hangar już nie wchodzi w grę, bo wraz z nim musi być Planetary suite czyli kolejne 2 moduły.
Gdzie to wszystko?

Do tego zajęte 4 Hardpointy: mining laser, abrasion blaster, subsurface missiles, seismic charge
- więc nawet nie masz czym się bronić

+ Utility Pulse Wave Analyser

...i jesteś uziemiony i bez zmiany konfiguracji nie możesz realizować jakiekolwiek innego pomysłu.
Ani na planecie wylądować ani coś poskanować.
Poza tym trzeba cierpliwie szukać, a po znalezieniu cierpliwie dłubać skałki wyrzucając w kosmos kolejne limpety.
A każda bogata asteroida musi się oczywiście obracać, żeby nie było za łatwo. Bez sensu!

Po co dłubać w skałach, kiedy na handlu idzie się znacznie szybciej dorobić.
Owszem trzeba poszukać okazji i o nie zadbać, ale da się.
Gram od miesiąca a mam rank TRADER: ELITE i zasób kasy skutecznie leczący mnie z pomysłów górniczych.

Idiotyczne jest nawet to, że masz np. planetę 100% metalic, a lądujesz na niej i nie możesz wydobywać metali z gruntu.
Aby coś wydłubać jeździsz łazikiem mozolnie szukając meteorytów, mimo że cała planeta to 100% metal
czyli wszystko... cała powierzchnia i wszystko pod nią... to są metale. Głupie? Pewnie że głupie.

Meteoryt to ciało obce, które spadło na planetę i pochodzi skądkolwiek, ale nie z tej planety...
to dlaczego zasoby tej planety wydobywamy szukając meteorytów. Kolejny bezsens - błąd logiczny.
 
Last edited:
przyznam że tak niedopracowanego produktu jak Odyssey FDev jeszcze nie wydało, i ogólnie 'w branży' taką lipe mimo różnych faili, nie często się widzi.

Nie chodzi o koncepcję, bo to fajny dodatek, ale o faktyczną realizację, nawet nie błędny, ale błędy w projekcie - shipyard, outfitting, obciecie VR, przecież to amatorka.
 
Back
Top Bottom