No i wybrałem się, ale nie Imperialnym Kutrem tylko Kuwettą, całkiem dobry statek do kopania i opędzania się od piratów, zarobiłem około 300 mln i... wtfdev znerfił dziś subsurface mining i hotspoty. Stara metoda "trzymaj przycisk i oglądaj netflix" (laser surface mining) dalej działa, ale nie wiem czy mam siłę
Szkoda, bo akurat subsurface mining przynajmniej wymagał ciut skilla zamiast "trybu zombie". Trzeba było celować odpowiednio rakietami w kręcące się asteroidy, fajne toto nawet. No ale jak wiemy jak gdzieś się daje zarobić pieniądze to zaraz frontier na białym koniu wpadnie z nerf lancą i nas uratuje przed nami samymi, bo to się przecież nie godzi zarabiać dobre pieniądze w sposób wymagający skilla. Ech. Nie kopałem void opali, nie grindziłem jak była Beta Karrierów, jak teraz stwierdziłem że pokopię to nerf
. Zobaczę jak ludzie ocenią potencjał zarabiania, na razie ceny LTD zleciały na pysk w BGS (które też zepsuli), pewnie za dwa dni będzie wiadomo jak się nowe ceny kształtują jak dane spłyną do zewnętrznych systemów, bo przecież w grze to nie łaska zaimplementować "market intelligence". Ech.
A tak poza tym, to bugi w VR które są od 2018r pozgłaszane nadal istnieją. W asteroidach jest przepaskudne rozmycie krawędzi, jakbyś się patrzył przez gruby witraż i dodatkowo postrzępił brzegi. Orbit lines raz działają raz nie (częściej nie), obiekty i efekty wyświetlają się tylko w jednym oku co powoduje dość irytujące "halucynacje" itede itepe. WTFDev położył imho totalnie lagę na VR i nie spodziewam się supportu w Odysey również po premierze. Ech że nikt z wydawców nie bierze przykładu ze scam citizena i nie zrobi swojego "kickstartera" żeby zrobić taką kosmiczną grę na Unrealu 5 na przykład... A Scam Citizen przekroczył parę dni temu TRZYSTA MILIONÓW DOLARÓW zebranych... Więc nie rozumiem czemu ci duzi gracze się nie uczepią tego tortu, przecież widać że są tacy naiwniacy jak ludzie na tym forum którzy
grosza dadzą publiszerowi, sakiewką potrząsną, sakiewką potrząsną, uuu-o-o
No ale wygląda na to że zamiast śmigać w odyssey w VR, będę śmigał w Star Wars: Szwadron od EA. I nie rozumiem jak to jest możliwe że duzi gracze idą w VR coraz głębiej (Valve, EA), a taki Frontier wychodzi. No ale chyba tak musi być.
uploadvr.com
A tak poza tym, to bugi w VR które są od 2018r pozgłaszane nadal istnieją. W asteroidach jest przepaskudne rozmycie krawędzi, jakbyś się patrzył przez gruby witraż i dodatkowo postrzępił brzegi. Orbit lines raz działają raz nie (częściej nie), obiekty i efekty wyświetlają się tylko w jednym oku co powoduje dość irytujące "halucynacje" itede itepe. WTFDev położył imho totalnie lagę na VR i nie spodziewam się supportu w Odysey również po premierze. Ech że nikt z wydawców nie bierze przykładu ze scam citizena i nie zrobi swojego "kickstartera" żeby zrobić taką kosmiczną grę na Unrealu 5 na przykład... A Scam Citizen przekroczył parę dni temu TRZYSTA MILIONÓW DOLARÓW zebranych... Więc nie rozumiem czemu ci duzi gracze się nie uczepią tego tortu, przecież widać że są tacy naiwniacy jak ludzie na tym forum którzy



Star Wars: Squadrons Is 'Oculus Recommended' On PC, HOTAS Support Confirmed (Update)
Star Wars: Squadrons, the new space combat game set in the iconic franchise, is coming to PSVR and PC VR headsets on October 2nd (with HOTAS support on PC). Also, publisher EA says the game is ‘Oculus recommended’ on PC. The note is made on the Q&A page for
