En la Luna quizá ¿pero cuantos gallegos andamos por la Vía Láctea?

Eu tamén, pero afincado na capital. Nove anos xa de morriña. Galegos haberlos ahilos, como as meigas. Estamos en todos lados, jajaja.
 
Bos dias compatriotas! Estaba pensando eu, que me gustaria tervos agregados ó xogo, para facer un grupo privado, algunha wing, carreira de carrilanas ou o que sexa.
Poñemos os nomes de guerra e imonos agregando? Parecevos?
 
Bos dias compatriotas! Estaba pensando eu, que me gustaria tervos agregados ó xogo, para facer un grupo privado, algunha wing, carreira de carrilanas ou o que sexa.
Poñemos os nomes de guerra e imonos agregando? Parecevos?

Eu adoito a xogar en aberto sempre, cos riscos que ten, pero será un pracer tervos como amigos.
O meu nome de comandante é o mesmo que aquí, CMDR Zaroca. Contade conmigo para calquer evento :)
 
¡Manda carallo canta xente!
Xa.....normal......daslle co laser mineiro a un asteroide e encontras painite, gallite, ouro.........ou un galego. Xa conquistamos a terra, agora so nos queda a galaxia.
Aquí un do outro lado da ría de Vigo (Cangas de Morrazo).
 
Un grato placer saberlo...

¡Manda carallo canta xente!
Xa.....normal......daslle co laser mineiro a un asteroide e encontras painite, gallite, ouro.........ou un galego. Xa conquistamos a terra, agora so nos queda a galaxia.
Aquí un do outro lado da ría de Vigo (Cangas de Morrazo).

Yo suelo arrancar en modo solitario.
Me he dejado oír en algún Ts3, y entre lo que juego, leo y aprendo, ya consigo quedarme dormido, mientras mi Sidewinder (creo que se escribe así) salta de un Sistema a otro, o
se acerca a alguna estación orbital (no tengo la versión Horizonts) a velocidad supercrucero...
Despierto sobresaltado al oír a través de los auriculares, el estampido del fin del salto, o la angustia de pasarme de largo, por la Estación...
Pero esto me gusta. Y cuando mejore mi PC, creo que aún más...
Un saludo desde Frigaha
 
XanHS desde Ferrol.

Xan, por Juan, y HS por HotShots, mi ya extinto clan de Armed Assault.

Ando por Umaitis, pillando minerales en el anillo metalico.
 
Rapaces... ou vellos, non sei.
¿Qué tal si facemos unha lista de planetas visitables? Xa que Horizons permite fozar pola maioria deles, estaría ben ir facendo unha boa selección para montar unha delegación de Estrella Galicia ;-)
Por exemplo, agora mesmo estou no sistema Andceeth e ten tres planetas enormes sin atmosfera (3 e 4 masas mais que a Terra), aparte de pequena luas. Todos con rochas, metais e xelo... e volcans... e Guéiseres. E temperaturas desde 500K a case a conxelación. Un pequeno universo cando se poda visitar.

Un Gallego por nuestras filas!! Todo un placer :D seguro que alguno más habrá.
 
Boas rapazada!

Eu acabo de meterme de cabeza no universo de Elite e ando lacazaneando polas estrelas sen ter moita idea do que o ou deixo de facer. Así que co voso permiso engado os vosos nicks a miña lista de amighiños para que non despleguedes os phasers cando pase por diante.

Unha aperta dende Compos.

CMDR: finchos
 
Jelou! Pois como non me apetece un carallo traballar, vou reflotar o thread este do jrelo.
E surxenme preguntas ( todo sea por escaquearme do choio )
Para cando unha facción galega que domine o universo?
Se sacan skins personalizadas, pídome o logo dos Suaves!!! Que quedará de vicio na miña Anaconda.......
Agora que o penso, veña vaaaa compartoo cos que queiran..... Pero daquela a Facción Menor tense que chamar Os Suaves ..... Ahi o deixo!!
Vou facer algo ho, que me liades.. jeje
 
Last edited:
Eu ando un pouco parado con ED, cando boten o parche novo a ver se me animo e fágome un avatar juapiño.
A facción galega, ben... depende... xa se verá... [noob]
 
Top Bottom