Planet Coaster Het Nederlandse Planet Coaster Draad!

Hoi allemaal! Ik heb, naar aanleiding van de sfeer tijdens vorige stream, besloten actief deel te gaan nemen aan de community in plaats van alles passief te lezen. Zin in de stream van vanavond! Wat hopen jullie te zien? Ik hoop dat we ons eerste beetje live gameplay gaan zien [yesnod]. Liefst waarin ze laten zien hoever je de flat rides kan personaliseren!!!

Ik hoop op een rollercoaster cam met blote madammen op. Kwestie van een "breder" publiek aan te spreken. Ze kunnen dan ook een nieuw thema doen...

[squeeeeee][squeeeeee]

Die chat van YouTube is echt niet te volgen en wat is nou leuker dan met andere Nederlandse Planet Coaster fans te praten over de stream en andere dingen? [big grin]

Joël

Volunteer Moderator
Precies. De chat op YouTube was heel moeilijk om te volgen, ging veel te snel, en bij mij zat er ook een vertraging in tussen wat ik zei en wanneer het geplaatst werd.

De Nederlandse chat op de Planet Coaster Club was erg leuk! [big grin]

Het ziet er weer naar uit dat er weer een hoop nieuwe mensen op het forum zijn gekomen. Vooral te merken aan de topics die op het verkeerde gedeelte van het forum worden geplaatst.

Hoii iedereen ik ben nieuw hier. :D
Ik kan echt niet meer wachten tot dat ik dit spel kan spelen.
Daarom heb ik ook de early bird gekocht. ^^,
Geweldig gewoon hoe het er nu al uit ziet.

Eigenlijk in het begin al volgens mij. hoe ik erover hoorde geen idee.
Maar met alles wat ze hebben laten zien lijkt het me een toffe spel.
Alleen ik hoop dat het ook goed gaat runnen op mijn pc.
Maja, dat zou eig geen probleem moeten wezen.
Want heb best wel een goede pc.

Alleen tjaa, rollercoaster tycoon world.
Zoo slecht je hoort er gwn bijna niks meer over dus ik laat dat spel een beetje vallen.
En ik heb ook nog eens dat spel gepreorderd helaas.
Dus kan ook geen refund meer aanvragen. (Al geprobeert kon niet)

Ik heb precies hetzelfde. RCTW besteld voor 28 euro (gelukkig 18 euro minder dan normaal) op een key website, dus ik kan ook niet refunden.

Wat voor PC heb je?

Aha, ik had het spel via Atari gekocht maar daar blijkt dat als je het spel gekocht heb dan kan je voor 14 dagen een refund aanvragen.
Dus na 14 dagen kan je het niet meer.

Men specs zijn:

Nvidia gtx 970 4 GB
Intel i5 4460
Ram: 12 GB

Back
Top Bottom