Ik ga nu wel al vast 'blamen'. [squeeeeee]Ik gok dat het die datum is he Niet dat jullie allemaal achteraf op mij gaan blamen haha xD
Ik denk dat het trouwens niet zo is, maar misschien je weet maar nooit! [yum]
Ik ga nu wel al vast 'blamen'. [squeeeeee]Ik gok dat het die datum is he Niet dat jullie allemaal achteraf op mij gaan blamen haha xD
Hopelijk doen ze een snelle eerste start en elke week een update naar de nieuwere versie, zou geweldig zijn!
Daar ben ik het helemaal mee eens!Ik hoop het eigenlijk niet. In Rust zorgden ze eerst ook voor wekelijkse updates, maar dit was gewoon teveel werk voor het team. Elke week moest er een goede build klaarstaan. Volgens mij vroeg dit soms 3 dagen van het dev team (ik weet niet hoe groot ze zijn). Zelf heb ik liever dat Frontier zich beter kan focussen op Planet Coaster zelf en dat ze om de bijvoorbeeld 2-3 weken een nieuwe build naar buiten brengen.
1 verzamelen van bugsIk zou er zelfs 4/5 weken overdoen ,
1 verzamelen van bugs
2 in kaart brengen welke stukken code veranrwoordelijk zijn voor de bugs
3 update maken en intern testen
4 uitbrengen van patch en nieuwe dingen toevoegen
Terug naar 1
Ik zou er zelfs 4/5 weken overdoen
Ja, inderdaad. Het forum van RCTW was niet te houden... De negatieve reacties stroomden binnen. [knockout]
Onbegrijpelijk hoe Atari met RCTW omgaat. Ik heb het wel met Nvizzio te doen...
Ik geloof het direct. Ik verwacht dat ze inderdaad zoiets hebben en dat ze absoluut niets naar buiten mogen brengen. Jammer. Heel erg jammer. Die kunnen inderdaad geen kant uit. [sad]Geloof me die kunnen geen kant uit en mogen niks naar buiten brengen, op straffe van een dwangsom.
EA, UBI-Soft en nu weer Atari is het slijk van de game industrie die alles kapot maken. [mad]
Hoe stom kun je zijn? Geen idee, maar Atari doet goed hun best om daar een record mee te breken. Onbegrijpelijk. [mad]Ik begrijp het ook niet. Je bant gewoon je eigen fans, hoe stom kan je zijn?! Dat is gewoon het domste wat je als game developer / uitgever kan doen. Toevallig had ik het over Planet Coaster en RCTW met iemand die voor een gamenieuws website werkt en hij vond het ook heel raar om dat te horen. Hij dacht er nog aan om hier een nieuwsbericht over te maken.
Maarja... RCTW was eigenlijk al ten dode opgeschreven toen ze meerdere keren van ontwikkelaar wisselden. Dat is haast nooit een goed teken...