Bardzo fajnie zaimplementowano szlaki handlowe na mapie galaktyki. Intuicyjne w użyciu w połączeniu z tabelą podaży i popytu w Commodities Market, maksymalnie ułatwiają wyszukiwanie intrantych rejsów. Dają o wiele większą frajdę niż używanie jakiegoś kalkulatora online.
dokładnie, czasem spędzam ładnych kilka minut w opcjach mapy wybierając potencjalnie dochodowy cel podróży. Niestety filtrowanie w/g rodzaju gospodarki nie działa jeszcze poprawnie i trzeba kierować się kolorami kropek, które są bez błędów.
Na plus jest też spory (nareszcie!) ruch NPC w okolicach stacji, aczkolwiek AI wymaga dopracowania[...]
fakt AI zachowuje się irytująco, tym bardziej że zawsze "pojawia" się się jakiś statek w momencie jak chcesz zadokować lub wydokować. W Lakonie 6 na szczęście wszystko mniejsze od Cobry, można "rozjeżdżać" oszczędzając sobie w ten sposób widoku popisów akrobatycznych AI w śluzie stacji
Fajnie, że zniknęły stałe Unidentified Singal Sources
które były oblegane przez graczy, warto dodać
teraz losowe stanowią przyjemny przerywnik w podróży i bardzo fajnie się je exploruje zwłaszcza Cobrą, jedynie ilość generowanych zdarzeń mogłaby być większa
Walka - poziom trudności skoczył w górę, albo to mi spadł skill
W każdym razie zauważyłem, że Sidewinderem ciężej mi teraz było walczyć z innymi statkami
spadł ci skill
a poważnie to coś grzebali przy fizyce lotu Sidewinder'a stał się nadwrażliwy na stery i ciężko mi się nim teraz gra, zdecydowanie wolę cięższą Cobrę.
Nie podoba mi się za bardzo przyspieszenie czasu, w jakim zaczynają odnawiać się osłony
na szczęście działa to w dwie strony, poza tym odpalona w odpowiednim momencie rakieta załatwia sprawę
Zawodem był dla mnie brak implementacji map i opisów poszczególnych systemów wraz z informacją o imporcie/eksporcie, opisem sytuacji politycznej etc. Bardzo mi tego brakuje w grze.
bardzo tego brakuje fakt, teraz opisy są bardzo lakoniczne choć jakieś tam informacje można dla siebie wyłuskać, choćby liczbę populacji i typ gospodarki.
Chciałbym też żeby opisy zmieniały się dynamicznie wraz z rozwojem sytuacji geopolitycznej w systemie/regionie.
Bardzo drażni mnie spadek FPS i "haratanie" gry podczas przelatywania w pobliżu gazowych gigantów (vide Dahan). Na szczęście jest to na oficjalnej liście bugów, więc może wkrótce wypuszczą fix.
mnie bardziej irytują rozmazane (nie do końca wygenerowane) tekstury, zwłaszcza widoczne na gazowych gigantach, w PB tego nie było.
Na dzień dzisiejszy jednyną rzeczą, którą bym zmienił, a w zasadzie poprawił, to dodanie efektu 3D to linii pojawiających się w SC, które obrazują orbity planet i stacji.
było to już wałkowane na forum w czasach PB, aż dziwne że jeszcze tego nie poprawili - na chwilę obecną można sobie pomóc zerkając na lewy panel i porównując odległość do planety, z odległością do stacji.
Pozdro
EDIT: przydałaby się też możliwość szybkiego przełączania pomiędzy mapą i marketem