ujme to tak:
Telefon z ekranem 720p = jakosc jak oculus DK1 czyli ja bym na tym nie gral
Telefon z ekranem 1080p = DK2 (z tym ze jesli macie telefon z ekranem IPS czy TFT to mozecie liczyc nawet na lepsza jakosc niz DK2) osobiscie nie dal bym tyle kasy za urzadzenie do grania z takim ekranem to jeszcze nie to.
Telefon z ekranem 1440p = CV1 ? niestety potwierdzonej specyfikacji jeszcze nie ma ale z wlasnych prob moge powiedziec ze na takiej rozdzielczosci + powyzej 500 dpi gestosci) da sie pograc ale wymaga to mocnego sprzetu moj radeon 7850 1GB umiera jak zapodam mu rozdzialke zeby wykorzystac w pelni telefon
W skrocie zabawa zaczyna sie od 1440p wtedy to juz jakos sensownie wyglada
problemem jest jednak wymog konkretnego sprzetu (dobrze miec tez monitor ktory taka rozdzialke lyknie bo inaczej trzeba czarowac z oknem)
Mi po 1h nic nie jest, Co do CC jesli ktos jest strasznie napalony na oculusa a ma telefon 1080p to moze sobie sprawdzic ile warta jest DK2 za 80zl.
A teraz wypowiedz goscia ktory na premiere event zalozyl oculusa DK2 "to nie jest to mysle ze jak bedzie w tym ekran 2k lub 4k to ta technologia bedzie warta uwagi"
A i ostatnia rzecz puki FD nie doda w opcji head trackingu obslugi osi do zblizania i programisci od oprogramowania do HT tez nie dodza wyjscia na te opcje to nie ma co liczyc na zblizanie co jest akurat duza wada jak dla mnie.