Planet Coaster Het Nederlandse Planet Coaster Draad!

Vampiro

Volunteer Moderator
Hallo iedereen !

Net nieuw hier op het forum; heb er voorheen al vaak doorheen gekeken [wink]
Het is echt geweldig om te zien dat de community van Planet Coaster echt fijn met elkaar comminuceert hier !

Groetjes, Adri [up]

Welkom!!

En natuurlijk veel plezier :D

Hallo allemaal!

Hier nog een Nederlander aanwezig ;) Heb de game helaas nog niet kunnen spelen en zit te wachten op de beta-release.
Hopen dat deze zo vroeg mogelijk in november wordt gereleased ;)

Iedergeval leuk te zien dat er zoveel Nederlands op het forum zit. In mijn omgeving wist namelijk werkelijk niemand van het spel al [bored]

Joël

Volunteer Moderator
Beste nieuwe mede-Nederlanders, welkom op het Planet Coaster forum! Leuk dat jullie lid zijn geworden van deze fantastische community! [heart]

Veel plezier gewenst hier op het forum, en geniet van de geweldige attractie genaamd Planet Coaster. [big grin]

Joël

Volunteer Moderator
hoe kan ik de game nu al speelen
heb ik daarvoor early bird acces nodig zo ja hoe kom ik daar aan

Hoi remikills,

Het is helaas niet mogelijk om Planet Coaster nu al te spelen als je de Early Bird editie niet hebt gekocht. Deze was verkrijgbaar tot 25 augustus 2016 via de Frontier Online Store.

Als je zo snel mogelijk Planet Coaster wilt spelen, kun je overwegen om de Thrillseeker Editie van Planet Coaster te kopen; daarmee krijg je toegang tot de beta van Planet Coaster die gepland staat voor begin november 2016. Als je nog iets langer kunt wachten, kun je overwegen om de normale versie van Planet Coaster te kopen.

De officiële releasedatum van Planet Coaster is 17 november 2016.

Voor de Efteling fans onder ons, hier alvast een teaser van het Efteling Theater dat ik momenteel aan het bouwen ben [happy]

Hoop er volgende week klaar mee te zijn en dan kan je de blueprint vinden in de workshop. Waarschijnlijk zal ik hem wel moet splitsen in 2 aparte blueprints door de limiet van 1000 objecten.

2uhvi38.jpg

2w5vexz.jpg

1zg5f9v.jpg

Joël

Volunteer Moderator
Dank je wel voor je werk Jasler! Leuk om een Planco Translator te hebben (meerdere zelfs, zoals die van JMR).

Ik heb er al dankbaar gebruik van gemaakt! [big grin]

Dank je wel voor je werk Jasler! Leuk om een Planco Translator te hebben (meerdere zelfs, zoals die van JMR).

Ik heb er al dankbaar gebruik van gemaakt! [big grin]

Bedankt! Goed om te horen! :D

Ben nu bezig met een 'Website naar Planco' versie ervan. Is wel iets lastiger zal ik je vertellen hahaha
En daarna ga ik een plugin maken, dat je in Chrome een website kan vertalen van en vanuit Planco :D

#grootsePlannen

Het lastigste is toch wel alle woorden van een pagina krijgen [big grin] En dan woorden combineren en daarna weer tekst vertalen haha
e0b01e02c0fd4005b9a6d558533b39ac.png

Joël

Volunteer Moderator
Wauw, dat ziet eruit als heel veel werk. Heel veel succes ermee. Ik zal je later nog wat feedback geven. [up]

Wauw, dat ziet eruit als heel veel werk. Heel veel succes ermee. Ik zal je later nog wat feedback geven. [up]

Dankjewel! Is het ook haha, ik heb er 4 dagen hard aan gewerkt! En geloof me of niet, het is me gelukt! Bij de V2.0 versie van mijn vertaler is het nu mogelijk om websites te vertalen, vanuit Engels, Nederlands, Frans, Duits etc. naar Planco! Of andersom uiteraard ook weer :)

De update komt rond deze week online te staan. Ik ben namelijk nog bezig om de vernieuwde template te maken voor de hoofd-website :D Ikzelf ben heel benieuwd naar wat jullie ervan gaan vinden. Ik houd jullie up-to-date!

e211f62c52b7433ab1044b07f483ac84.png

Wat vinden jullie ervan?

Hoi! Ik zoek 4 mensen die mij willen helpen om mijn Planco Website vertaler uit te testen!

Wat moet je doen als tester?
Dat is simple:
- gewoon een paar websites die in het Engels zijn bezoeken
- vertel de resultaten:
  • Werkte de website die je bezocht?
  • Was de tekst vertaalt? (Vergeet niet, er zijn maar 517 woorden bekend tot nu toe, het gaat er meer om dat het meeste is vertaald)
  • Zijn er foutmeldinen?
  • Is de layout nog orgineel? Niet opeens kleiner, breeder of missende-teksten
  • Zijn er pagina's die niet laden?
- geniet als eerste van de vertaler! :D

Wie-o-wie wilt er een tester zijn?

Last edited:

Joël

Volunteer Moderator
Hoi! Ik zoek 4 mensen die mij willen helpen om mijn Planco Website vertaler uit te testen!

Wat moet je doen als tester?
Dat is simple:
- gewoon een paar websites die in het Engels zijn bezoeken
- vertel de resultaten:
  • Werkte de website die je bezocht?
  • Was de tekst vertaalt? (Vergeet niet, er zijn maar 517 woorden bekend tot nu toe, het gaat er meer om dat het meeste is vertaald)
  • Zijn er foutmeldinen?
  • Is de layout nog orgineel? Niet opeens kleiner, breeder of missende-teksten
  • Zijn er pagina's die niet laden?
- geniet als eerste van de vertaler! :D

Wie-o-wie wilt er een tester zijn?

Ik wil wel een paar websites voor je testen. Ook zou ik nog feedback geven. Deze stuur ik je per PM.

Zoals aangegeven in de stream door velen:
Community Meeting Efteling 2017.

Wanneer (ergens begin van het seizoen?) en hoe betrekken we Frontier? (aka kunnen we Bo overhalen om langs te komen)

Back
Top Bottom