Planet Coaster Het Nederlandse Planet Coaster Draad!

Joël

Volunteer Moderator
Zoals aangegeven in de stream door velen:
Community Meeting Efteling 2017.

Wanneer (ergens begin van het seizoen?) en hoe betrekken we Frontier? (aka kunnen we Bo overhalen om langs te komen)

Ze gaf al aan dat ze wilde in de streamchat.[up]

Ik weet hier iets meer van. Het is een 'soort' initiatief van leden van Planet Coaster Club wat deze avond bedacht is toen een aantal leden (waaronder ikzelf) tijdens het kijken van de stream in een voicechat dit bedacht hebben.

Je kunt Planet Coaster Club vinden op deze Discord: Planet Coaster Club (Dutch/Nederlands)

Voor de volledigheid: deze fansite is op geen enkele wijze verbonden aan Frontier. Dit is dan ook niet bedoeld als reclame. Het idee om in 2017 met de community naar de Efteling te gaan is nu alleen nog een (geweldig goed) idee. [wink]

Last edited:

Vampiro

Volunteer Moderator
Ik weet hier iets meer van. Het is een 'soort' initiatief van leden van Planet Coaster Club wat deze avond bedacht is toen een aantal leden (waaronder ikzelf) tijdens het kijken van de stream in een voicechat dit bedacht hebben.

Je kunt Planet Coaster Club vinden op deze Discord: Planet Coaster Club (Dutch/Nederlands)

Voor de volledigheid: deze fansite is op geen enkele wijze verbonden aan Frontier. Dit is dan ook niet bedoeld als reclame. Het idee om in 2017 met de community naar de Efteling te gaan is nu alleen nog een (geweldig goed) idee. [wink]

Im in!! [happy]

Bo Marit

Lead Community Manager
Frontier
JA!

Anything Efteling, ik ben er bij. Kan ik combineren met een bezoek aan het thuisfront dus will gladly take holidays to be there [heart]
En kan ik jullie allemaal weer een keer zien en/of ontmoeten! Yay!

Vampiro

Volunteer Moderator
JA!

Anything Efteling, ik ben er bij. Kan ik combineren met een bezoek aan het thuisfront dus will gladly take holidays to be there [heart]

Wanneer wanneer? [big grin]

Joël

Volunteer Moderator
JA!

Yeah! [big grin]

We hebben het idee pas net bedacht en het moet nog gepland worden.

JA!

Ik had graag met Joël en Rik (Jinatha) meegekomen tijdens de Gamescom, maar een paar dagen daarvoor kwam ik net terug van vakantie. Ik ben er dan ook bij!

Joël

Volunteer Moderator
Ik had graag met Joël en Rik (Jinatha) meegekomen tijdens de Gamescom, maar een paar dagen daarvoor kwam ik net terug van vakantie. Ik ben er dan ook bij!

Het lijkt ons het leukste om een datum te plannen waarop we ook de nieuwe Efteling-attractie Symbolica kunnen bezoeken.

Ik denk dat vroeger dan gamescom wel beter zou zijn. Als je toch op gamescom zit, kan je beter een dagje extra nemen en naar phantasialand gaan.

Misschien dan nog beter idee om er 2 in te plannen? Aangezien Symbolica pas in de zomer open gaat en het dan wel heel erg ver weg is? Nadeel daarvan is waarschijnlijk wel dat er dan minder mensen komen wat ook weer een voordeel kan zijn :p

Last edited:

Joël

Volunteer Moderator
We zijn nog aan het kijken hoe we het gaan aanpakken. Er zijn steeds meer leden van de community enthousiast om mee te gaan en dat is leuk om te zien. We houden iedereen op de hoogte via deze thread en in de toekomst mogelijk ook via andere kanalen.

We zijn nog aan het kijken hoe we het gaan aanpakken. Er zijn steeds meer leden van de community enthousiast om mee te gaan en dat is leuk om te zien. We houden iedereen op de hoogte via deze thread en in de toekomst mogelijk ook via andere kanalen.

Omdat niet iedereen dit forum bijhoudt worden de leden en volgers van Planet Coaster Club daar (Forum, Twitter, Facebook, Twitch en Discord) ook up-to-date gehouden met de laatste informatie. Niet als reclame bedoelt, maar gewoon als aanvullende informatie op het bericht van Joël :)

Na de Gamescom heb ik van Joël en Jinatha heel veel positieve dingen gehoord over Bo, dus ik ben heel erg benieuwd hoe ze is in real life [big grin][big grin][big grin]

http://image.prntscr.com/image/8dafbbeb84dc447c9b49f3ec05d0af6e.png

Hoi allemaal!

Jullie kennen allemaal Planco wel, de taal dat je gasten in Planet Coaster spreken. Er waren al heel wat woordjes bekend, en nu de website ook nog een het Planco's is, bedacht ik me om een vertaler te maken!

https://pctranslate.com/ is de website!

Topic er over:
https://forums.planetcoaster.com/sh...anslate-www-pctranslate-com?p=99197#post99197

Wat vinden jullie? Tips? Ideetjes? Hoor het graag! Feedback? :)

Ik heb de website geüpdatet! De website vertaler staat nu ook lekker online!

Wat vinden jullie? Feedback zou geweldig zijn!

https://pctranslate.com/ is nog steeds de website!

https://web.pctranslate.com/ is de website vertaler (alleen nog Engels naar Planco)!

Als jullie nou die meeting organiseren terwijl NS die trein+entree actie heeft kom ik ook! [big grin]
Ik denk dat dat nog lastig kan gaan worden, omdat je niet met iedereen rekening kan houden (ik heb totaal geen idee hoe dat zit met die actie). Ik denk dat het belangrijkste is dat Bo (en anderen?) kan komen, want ze hoort er gewoon bij te zijn! :D Maar je zal zeker zien dat door een beslissing voor een datum mogelijk een deel niet kan komen.

Ik ga zo wie zo al naar Gamescom dus dan zal ik een paar van jullie vast wel zijn [heart]

Last edited:
Ik denk dat ik ook wel kan komen naar de Efteling. Ik zal alleen moeten kijken naar mijn toetsen enzo. Altijd de toetsen die het zo verpesten.
We kunnen ook naar Phantasialand wanneer iedereen toch al in Keulen is voor Gamescon. Dat is toch maar zo'n 30 minuten van het centrum van Keulen af. (En het is dichter bij mij. [haha])

Back
Top Bottom