Planet Coaster Het Nederlandse Planet Coaster Draad!

Joël

Volunteer Moderator
Hallo allemaal,

Heb recentelijk de alpha gekocht en het is fantastisch, vooral de vrijheid in scenery is geweldig, ik loop alleen met het bouwen van mijn Coasters tegen het probleem aan dat ik niet weet hoe ik loops enz. moet maken. Kan iemand mij in de goede richting helpen? Want ik zie niets onder het tabje loops, maar heb al wel gameplay gezien met loops.

Hoi Pixelated, leuk dat je de Alpha van Planet Coaster hebt gekocht! Veel plezier gewenst met het spel en succes met achtbanen bouwen! [big grin] [up]

Hoi allemaal! Leuk dat er lekker veel Nederlandse mensen op PC fora zitten :D

Ik heb de achtbaan 'Baron 1898' nagemaakt. Zelf vind ik hem toch best goed gelukt, wat vinden jullie? En zijn jullie er ook ooit al eens in geweest?
[video=youtube;VMqI0ki9EcM]https://www.youtube.com/watch?v=VMqI0ki9EcM[/video]

Last edited:

Joël

Volunteer Moderator
Hoi! Jouw recreatie van de Baron 1898 ziet er prachtig uit! Helaas heb ik nog nooit in de echte achtbaan gezeten, maar misschien dat ik dat later dit jaar wel een keer ga doen als ik de Efteling ga bezoeken.

Hoi! Jouw recreatie van de Baron 1898 ziet er prachtig uit! Helaas heb ik nog nooit in de echte achtbaan gezeten, maar misschien dat ik dat later dit jaar wel een keer ga doen als ik de Efteling ga bezoeken.

Ah, ach die achtbaan kruipt niet weg :p Die wacht wel. Hij is wel de moeite waard! Ik was op een rustig moment naar de Efteling gegaan, dus kon drie keer achter elkaar in de Baron :D

Vampiro

Volunteer Moderator
Ik denk dat ik komend weekend maar weer eens ga [big grin]
Heb het geluk dat ik maar zon 25km van de efteling af woon en een abonnement heb [praise]

Ik denk dat ik komend weekend maar weer eens ga [big grin]
Heb het geluk dat ik maar zon 25km van de efteling af woon en een abonnement heb [praise]

Wow.... Dat is cool! Lekker dichtbij... Gelukshebber XD Kan je gaan wanneer je wilt :| Hoe vaak ben jij dan al in de Baron geweest? XD

Bo Marit

Lead Community Manager
Frontier
Hoi lieve NLers!

Bij deze laat ik ook in deze thread even weten dat ik bij Frontier ben begonnen als Planet Coaster community content manager, en dat jullie bij mij terecht kunnen met feedback en vragen over de game.
Ik kijk uit naar een PC Efteling versie [big grin], jeugdsentiment!

Tot snel!
Bo

Vampiro

Volunteer Moderator
Hoi lieve NLers!

Bij deze laat ik ook in deze thread even weten dat ik bij Frontier ben begonnen als Planet Coaster community content manager, en dat jullie bij mij terecht kunnen met feedback en vragen over de game.

Tot snel!
Bo

En anders ik wel!!

Ik heb al een aantal Baron en Vliegende Hollander versies gezien die er ERG goed uitzagen!! En dat terwijl we nog lang niet het volledige spel hebben!

Ik heb wel een klein probleempje als het gaat om een eigen park bouwen...
Hoe groter het park wordt qua uitbreiding, scenery e.d. hoe meer gestotter ik in de game krijg terwijl mijn pc het spel prima kan hebben.
Hebben jullie hier ook last van? Open ik een ander bestaand park dat al in Planet Coaster bestaat dan heb ik nergens last van en loopt alles super soepel.
Ook bij het plaatsen van scenery crashed de game vaak.

Ik kijk ook zeker uit naar Nederlandse remakes!

Hoi lieve NLers!

Tot snel!
Bo

Gefeliciteerd!

Weet je trouwens of de VIP tickets na 25 augustus op Steam te koop zijn, aangezien ze dan niet meer te koop zijn via de Frontier Store?

Gefeliciteerd!

Weet je trouwens of de VIP tickets na 25 augustus op Steam te koop zijn, aangezien ze dan niet meer te koop zijn via de Frontier Store?
Ik weet het niet zeker, maar ik verwacht dat ze dan niet meer te koop zijn. Je naam komt dan in de game zelf. Dus dat zal betekenen dat er steeds nieuwe updates komen, omdat iemand een vip ticket koopt. Ik kan het mis hebben, maar dit denk ik. [yesnod]

Ik weet het niet zeker, maar ik verwacht dat ze dan niet meer te koop zijn. Je naam komt dan in de game zelf. Dus dat zal betekenen dat er steeds nieuwe updates komen, omdat iemand een vip ticket koopt. Ik kan het mis hebben, maar dit denk ik. [yesnod]

Wacht... Je naam? :p Waar heb je dat gelezen?

//
Nu wel? :p

Ik ben de afgelopen uren bezig geweest met het maken van een Nederlandse versie van Planet Coaster.
Ik ben er nog niet mee klaar maar het is goed genoeg om de eerste versie uit te brengen dus hier is het.

Installeren:

1. Download Nederlands.xml
2. Verplaats "Nederlands.xml" naar: "AppData\Local\Frontier Developments\Planet Coaster\Translations"
3. Open de Frontier Launcher
4. Klik op Planet Coaster en open de Settings.
5. Klik op Set Launch Args en type in: "-translation Nederlands.xml"

Deze versie is nog lang niet af, omdat het echt super veel werk is.
3380 regels met dingen om te vertalen, dus dat duurt nog wel even. [haha]
Ik heb nu ongeveer 60% gedaan, maar daarbij hoort wel al het belangrijke.

Hopelijk vinden jullie het een beetje handig!
-Coen Smeets

IK heb trouwens nog volledige namen nodig voor de mensen op het hoofdscherm.
Wat zijn jullie volledige namen, dan kan ik die toevoegen.

Last edited:
Hallo allemaal!

Hallo allemaal! :) Hier nog een Nederlander.

Ik heb mijn eerste gebouw reeds op de Workshop staan (zoek maar op "4-in-1 mini kasteel"). Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

- - - - - Additional Content Posted / Auto Merge - - - - -

Ik ben de afgelopen uren bezig geweest met het maken van een Nederlandse versie van Planet Coaster.
Ik ben er nog niet mee klaar maar het is goed genoeg om de eerste versie uit te brengen dus hier is het.

Installeren:

1. Download Nederlands.xml
2. Verplaats "Nederlands.xml" naar: "AppData\Local\Frontier Developments\Planet Coaster\Translations"
3. Open de Frontier Launcher
4. Klik op Planet Coaster en open de Settings.
5. Klik op Set Launch Args en type in: "-translation Nederlands.xml"

Deze versie is nog lang niet af, omdat het echt super veel werk is.
3380 regels met dingen om te vertalen, dus dat duurt nog wel even. [haha]
Ik heb nu ongeveer 60% gedaan, maar daarbij hoort wel al het belangrijke.

Hopelijk vinden jullie het een beetje handig!
-Coen Smeets

IK heb trouwens nog volledige namen nodig voor de mensen op het hoofdscherm.
Wat zijn jullie volledige namen, dan kan ik die toevoegen.
Super initiatief!! Heb je hiervoor ook contact gehad met Frontier?

Mocht je hulp nodig hebben, laat het me weten. Als Nederlander beheers ik de Engelse taal zeer goed. (jaar in de VS gewoond en veel internationale vrienden)

Hallo iedereen !

Net nieuw hier op het forum; heb er voorheen al vaak doorheen gekeken [wink]
Het is echt geweldig om te zien dat de community van Planet Coaster echt fijn met elkaar comminuceert hier !

Groetjes, Adri [up]

Back
Top Bottom