je moet bij frontier store inloggen en dan je key opvragen en die dan bij steam invoerenik heb een antal maanden geleden de early bird versie gekocht. nu is het spel dus uit op steam. hoe krijg ik die. ik kan hem alleen maar kopen. maar dat heb ik al gedaan.
Ik lees hier veel randzaken maar weinig over de kern van de zaak. Wat vinden jullie van het spel. Momenteel denk ik dat je als sandbox speler een prachtig spel hebt maar het management gedeelte echt wel voorlopig mager is..
Ik werkte op RCT3 altijd aan de hand van een vast patroon. Dit patroon volg ik bij PC nog steeds: Nieuw park beginnen in sandbox > park sluiten > pretparkwaardige omgeving bouwen (genoeg theming, gebouwen en attracties) > park openen voor publiek > park uitbreiden in de voor gasten afgesloten zones > park beheren, oude attracties vervangen, managementzaken e.d.).
Ik ben nu nog niet in het managementaspect van de game gedoken, dus daar heb ik ook nog niet veel last van gehad. Wat ik wel kan zeggen is dat ik een beetje tegen de opening van mijn park op zie. Ik weet namelijk nu al dat ik me aan een aantal zaken ga ergeren (staf managen met name).
Ik zie het 'simulation evolved' aspect niet zo bijzonder in de game terug en dat is voor mij persoonlijk niet heel erg. Het is namelijk niet zo makkelijk om een dergelijke simulatie erg betekenisvol te maken. De simulatie die aanwezig is, is 'evolved', maar een echte (re)volutie is het niet. Dat zou namelijk een hele grote stap zijn, te veel op in een game als dit te proppen denk ik. Als ze een aantal dingen afstemmen (met name financieel wat moeilijker maken), een aantal vensters wat aanpassen (alle medewerkers tegelijk beheren etc) en de bugs (gasten kopen niets bij een winkel of willen niet in een gratis attractie) er uit halen, zijn ze al een heel eind.
In België gebruikt Plopsaland Coo dit systeem, en ik zie het probleem niet?
Weet iemand of er al een Nederlandse versie van Planet Coaster beschikbaar is?
Zo niet, wil iemand mij helpen met vertalen? Dan kunnen meerdere Nederlandse spelers daar (eventueel) gebruik van maken.
Kan je er wel bij helpen maar zo moeilijk is het tog niet(hoe meer je het doet hoe maklijker het wordt)
Het gaat het er meer om, dat als meerdere mensen samenwerken en ieder een gedeelte van het spel vertaald, dat het dan een stuk sneller gaat.
Het bestand is namelijk wel bijna 16.000 regels lang.
[cry] je hebt me naam ook gelezen?...... maar zijn een hoop regels. hoe wou je dat doen, het rond delen van de zinnen, is er een google doc ?
Hey,
Ik heb het geprobeerd op te zoeken, maar ik kom er niet uit. Ik ben een groot fan van "Dark Rides" maar ik heb zelf nog geen mogelijkheid gezien daarvoor afgezien van de time te fixen op 's nachts in sandbox. Weten jullie meer over de mogelijkheid van Dark Rides in de current build?
Bij voorbaat dank,
Pixelated