Dierentuin? Geen pretpark?
Nou ik denk meer een dierentuin met brullende apen dan een pretpark met vervelende kinderen. [haha]
Nou ik denk meer een dierentuin met brullende apen dan een pretpark met vervelende kinderen. [haha]
Even los van het onderwerp hardware: wie zie ik vanavond bij de livestream?![]()
Mij uiteraard (nickname is Planet Coaster Club)!!! Ik hoop stiekem dat ze een beetje veel gaan uitlopen vanavond![]()
Neenee, zeker een dierentuin! [wink][weird]
Leuk dat er ook een Nederlands thread hier is.
Dan begin ik meteen maar met een vraag: Heeft iemand een idee wanneer (hoelaat) de game uitkomt op Steam vandaag?
Maandag de Thrillseeker edition gekocht en ik kan niet wachten om te spelen na het zien van al die beelden uit de game.
Alvast bedankt!
Had ik ook, alleen crasht ie na het intro filmpje bij mij... [sad]
Het is inderdaad live. Alleen mijn internet is best slecht dus ja... Wachten vol spanning. Een spanning die erger is dan met Kerst. [haha]
Haha hey voor jullie verschijnt de game tenminste! Bij mij niets te zien in de Steam Library en de Frontier Store is ook nog eens down voor mij haha. [cry]
Gelukkig wel snel internet hier. [heart]
Edit: Nvm, downloading now!
http://i.imgur.com/evsxgZT.jpg
Allebei geprobeerd, maar geen van beide werkt.Probeer eens je computer te restarten als dat niet werkt probeer je drivers te update. [wink]
Allebei geprobeerd, maar geen van beide werkt.![]()