Planet Coaster Het Nederlandse Planet Coaster Draad!

Leuk dat er ook een Nederlands thread hier is.

Dan begin ik meteen maar met een vraag: Heeft iemand een idee wanneer (hoelaat) de game uitkomt op Steam vandaag?

Maandag de Thrillseeker edition gekocht en ik kan niet wachten om te spelen na het zien van al die beelden uit de game.

Alvast bedankt!

Leuk dat er ook een Nederlands thread hier is.

Dan begin ik meteen maar met een vraag: Heeft iemand een idee wanneer (hoelaat) de game uitkomt op Steam vandaag?

Maandag de Thrillseeker edition gekocht en ik kan niet wachten om te spelen na het zien van al die beelden uit de game.

Alvast bedankt!

Rond 19:00 nederlandse tijd waarschijnlijk als ik de verwachtingen van andere mensen moet geloven [cry].

De beta schijnt live te zijn. Ik moet nog een halfuurtje doorwerken, voordat ik een drie kwartier durende tocht door de regen kan maken[weird]. Ik denk maar zo: aan het einde van die tocht staat Planet Coaster op mij te wachten. Veel plezier met spelen!

Het is inderdaad live. Alleen mijn internet is best slecht dus ja... Wachten vol spanning. Een spanning die erger is dan met Kerst. [haha]

Het is inderdaad live. Alleen mijn internet is best slecht dus ja... Wachten vol spanning. Een spanning die erger is dan met Kerst. [haha]

Zelfde probleem :p
7140e173e58b4f948c1df3e30ed37849.png

Joël

Volunteer Moderator
Allebei geprobeerd, maar geen van beide werkt. :(

Kijk op het beta forum om te zien of jouw probleem ook voorkomt bij anderen, en kijk daar of er een oplossing voor is. Veel succes, ik hoop dat je snel kunt gaan spelen. [up]

Back
Top Bottom