Sonst noch Ex-Freelancer hier?
*meld* viele Jahre auf DMS2000
Willkommen Musashii
Sonst noch Ex-Freelancer hier?
*meld* viele Jahre auf DMS2000
Willkommen Musashii
Hi, ich hab nur 51 Seiten - 20 Posts pro Seite....
Neues ELITE in 2014 - ich bin von Anfang an dabei (KS) und hab vorgestern endlich mal auf einer Colioris angedockt ----
hätte vor 2 Jahren nicht gedacht das ich das erleben würde!
FD ROCKS!!
...und diese extrem schnelle Patchpolitik finde ich wirklich beeindruckend!
Von daher können wir glaube mit Zuversicht in die Zukunft blicken und auf viele viele Andockprozeduren hoffen
und beides zusammen führt zu einem aktienkurs von über 3,00 GBP - goldene zeiten
Da wären wir mal wieder bei dem Thema "Zocken"
Kann man die eigentlich hier in D kaufen?
db hat mir auf eine email bzgl. des ks max. value im nov 2013 angedeutet, dass es eine möglichkeit in näherer zukunft geben könnte, mehr als die über kickstarter limitierten 5,000 GBP zu investieren. und so war es ja dann auch
Das war eine Gute investition würde ich sagen!
Aber was bedeutet der letzte Satz mit der Limitierung, und was hat mit dem KS zu tun?
du konntest den ed ks mit max. 5,000 GBP pro konto unterstützen. da ich mehr machen wollte, habe ich mich bei frontier gemeldet, ob die das limit erhöhen können. darauf hat sich db gemeldet und wir haben uns dbzgl. ausgetauscht
ich hatte mal 4 konten mit je 5,000 laufen. habe dann aber erstens alle ed buch projekte ordentlich unterstütz und bin dann zum ipo in die aktie eingestiegen.
leider habe ich auch den letzten slot für die uk launch party verpasst - lol. selber schuld und ist ja auch egal. ed kommt, das zählt
The fixes and changes for Alpha 3.2 build are listed below, we are aware that some issues are still occurring, this is a case of having multiple issues resulting
in the same symptoms, so even if you encountered the issue on a previous build you should re-report the issue for this latest build with as much information as
possible. This helps us narrow down the different causes for the issues. In particular any network abnormalities when problems occur is useful information.
Naturally we'll continue to investigate the issues to put further fixes together. It's also useful for us to know what things have improved so continue reporting your findings in this thread (as well as raising tickets for issues you encounter).
Crash Fixes
- Fix for bobblehead physics crash
- Ignore non-fatal network errors
- Server memory leak fix
- Fix for network replication crash
- Mining duty crash fix
- Shutdown fixes for releasing D3D objects
- Fix for null value in attack duty
- Prevent invalid triggerable object being accessed
- Send defaulted start state when transferring authority
- Wait for subordinates to be static before trying to assign authority
- Fix loading Ethics and Credits crash
- handle when a SessionJoined letter arrives when we've forgotten about that session.
- LaunchBay component crash fixed
- Ensure texture is available before trying to compress it
- Fix particle handler crash
- Fix crash if ship dies while in station menu
General Fixes
- Improved error handling for network failure
- Remove duplicate telemetry for error messages
- Wait until newly connected machine has completed sync before adding to session
- Ensure failed session exit is cleared correctly
- Switch to new TURN server
- Fix for when 2 machines in same session lose connection, ensure both machines realise it
- Handle the case where we're merging two pads in an auth transfer where one is occupied and the other is only allocated
- Only transer information that is known and is required
- Wait for values to be inintialised before attempting to transfer authority
- Better checks for response if ship is trying to dock at an unallocated pad
- Don't disable rotation assist if a pad is deallocated
- Reduce network traffic for exchanging symbol names
- Fix instance of duplicate object creation
- Reduce TURN server traffic by tracking ports more effectively
- Phase change to fix instance of player death caused by docking bay door
- Better Handling of the case where the ship believes its docking permission is messed up and must re-request
- Fix outfitting exploit where a user can sell the same module more than once
- Fix the wrong-background bug
Michael