Przygody z Virtual Reality


Ale przecież tracking WMR taki super! ;)

all of the greatness about the Reverb G2 is overshadowed by one glaring problem: If your movements in the real world don't make your movements in VR, it doesn't matter how good the image quality is.

The last thing we expected with the Reverb G2 was a repeat of past mistakes. But that's exactly what happened. With all the fantastic features of this new headset—and there are several—it's a real shame to have the whole experience marred by wonky controller tracking.

The Reverb G2 is undoubtedly the best consumer-grade headset to get if image quality is of utmost importance. If you need to read text or see fine details, the screen in this headset is about as good as it gets. Racing and flight simulation fans will love the Reverb G2. But, if tracking accuracy is your biggest priority, you may want to skip this headset. HP stuck with Microsoft's Windows Mixed Reality platform, which relies on headset-mounted cameras for spatial and motion controller tracking. The Reverb G2 includes four cameras, which is a significant improvement for tracking range, but you won't be winning any Beat Saber world records with these motion controllers. The tracking technology just isn't strong enough to keep up when you're moving at a rapid pace.
 
O to to <3

Ale faktycznie, miałem trzy WMRy, wszystkie działały świetnie. Może to kwestia pomieszczenia czy innych czynników, ale z drugiej strony kolega ma nadal O+ i też nie ma problemu z trackingiem.
 
A z trzeciej strony, Samsung Robinusa miał problemy u mnie w dość jasno oświetlonym pokoju i trzeba było włączać światło w dzień :cool: także, ciesz się że Ci działa bo to wcale nie jest takie oczywiste :D Nie wiem czego nie lubi, ścian, green screenów, małej liczby dokumentów które można przefaksować do microsoftu, w każdym razie widać że "jeśli działa to jest ok". Problemy z G2 trackingiem raportują wszyscy jutuberzy, niezależnie kto ich opłaca ;-))) Fakt pozostaje faktem, jak chcesz niezawodny tracking to tylko latarnie, tak samo jak chcesz rozdzielczość to obecnie tylko Reverb.

Jak nie wyjdzie coś lepszego to może se kupię w przyszłym roku do DCSa jeśli finanse pozwolą. Do simów te beznadziejne wmr kontrolery niepotrzebne.
 
Last edited:
Wszyscy jutuberzy mówią też ze tracing inside out G2 jest gorszy od trackingu inside out Oculusa.
Więc jeśli chcesz bardzo dobry tracking inside out, to tylko Oculus/Facebook.
 
Tak, tracking WMR wymaga światła po prostu. Po włączeniu nikt z testerów nie odnotował problemów.
Akurat może być, że faktycznie źle używają, jeśli mieli wcześniej jakieś latarniowe dziwadła.

Niedługo wszyscy będziemy mieć G2 więc nie widzę sensu w licytowaniu się, który jutuber mówi prawdę, który umie a który opłacany...
 
A z trzeciej strony, Samsung Robinusa miał problemy u mnie w dość jasno oświetlonym pokoju i trzeba było włączać światło w dzień :cool: także, ciesz się że Ci działa bo to wcale nie jest takie oczywiste :D Nie wiem czego nie lubi, ścian, green screenów, małej liczby dokumentów które można przefaksować do microsoftu, w każdym razie widać że "jeśli działa to jest ok". Problemy z G2 trackingiem raportują wszyscy jutuberzy, niezależnie kto ich opłaca ;-))) Fakt pozostaje faktem, jak chcesz niezawodny tracking to tylko latarnie, tak samo jak chcesz rozdzielczość to obecnie tylko Reverb.

Jak nie wyjdzie coś lepszego to może se kupię w przyszłym roku do DCSa jeśli finanse pozwolą. Do simów te beznadziejne wmr kontrolery niepotrzebne.

Raportują jedynie ci którzy mają problemy, pozostali użytkownicy ich nie mają, więc nic nie mówią.
Żeby zaś uniknąć biasu, mówię zarówno kiedy mi coś nie działa, jak i działa :)

Na moich filmach ożecie zobaczyć w jakich warunkach najczęściej gram. Wieczór, włączone światło w pokoju, ale niezbyt mocne. Tak czy owak w dzień bez światła nie miałem problemów.
Może w G2 zepsuli, nie wiem :D
 
Top Bottom