Velkommen til dere som melder dere på her.
Det er ikke veldig stor aktivitet i denne tråden, noe som vel kan relateres til at de fleste skandinaver er relativt sterke i Engelsk.
Det er også grunnen til at jeg for en stund tilbake foreslo å slå de skandinaviske trådene sammen (i tillegg til at vi stort sett kan forstå hverandre)
Jeg vet ikke om en skandinavisk gruppe i spillet, men det er en del som leter etter en svensk gruppe.
Hvis det er noen som har laget grupper for Danmark, Norge, Sverige, eller Skandinavia, så oppfordres de til å si fra her og i forumet for grupper som dere finner her.
I tillegg så har driftige svensker satt opp et eget forum for Elite: Dangerous her
Det där svenska forumet verkar ganska tomt.. Bara ett par inlägg som är gjorda där i mitten av oktober. Men det kanske kan bli något i framtiden..
Ja har netop modtaget mit joystick - det glæder jeg mig til at teste i aften.
Jeg kører windows 8.1 via bootcamp.
Jeg synes ikke jeg kunne finde en bedre opløsning end 2880 x 1800 px.
Er 1680x900 bedre ?
Damn jeg skulle have opdaget spillet noget før så jeg kunne spille på Alpha...
Jag antar att alla sett nyheten om att det inte blir någon mer wipe innan release!![]()
Ja jeg har også næsten lige fået mig et ordenligt joystick med seperat gashåndtag en x52 pro og det virker 10 gange sjovere at spille med et sådant fremfor med mus og tastatur...![]()
Anyway jeg ved ikke hvor i galaksen du er startet henne, men jeg ligger og flyver lidt frem og tilbage i systemmerne Tyr, LHS210, LHS64, Chemaku, HACH Så vis du kommer der forbi eller ligger i nærheden(indenfor 30-40 LY) så skriv endelig så kan vi måske mødes derude i space
Ja, jeg læste det godt, ikke at jeg synes det har den store betydning heller ikke selvom nogle måske skulle have tjent mange millioner Cr. via bugs eller lign. så har det ikke nogen direkte indflydelse på mit spil... Jeg følger mit eget tempo og jeg har nok ikke tid til at spille lige sås meget som andre, men jeg skal da nok nå at få købt nogle af de store skibe på et eller andet tidspunkt.... Det bliver nok bare ikke i år, men så til næste år måske![]()
Jeg er ikke alpha-backer. så jeg har ikke været inde i andet end den der training sim endnu. Jeg kender intet til galakserne og start steder endnu. Men jeg skriver lige systemerne bag øret- kan man egentlig reservere spil-char-names endnu ?
Ja jeg har da i hvert fald fået mit CMDR navn... Kunne dog ikke få "Malum" da en eller anden har fået det før mig, men jeg fik så mit andet alias på online games "CMDR. Universal Evil".....
Jeg tror ikke du får lov til at vælge hvilket system du skal starte i. Jeg fik i hvert fald ikke lov kun mit CMDR navn som jeg så også nu har fået låst til min konto...
Ps. der er ikke flere galakser, kun 1 stor med 400 mio stjerne systemer i hvoraf nogle af dem har mere end 1 stjerne i...
Anyway når du nu på tirsdag kan få lov at komme ind til os andre så kan du jo bare skrive i hvilket system du er havnet i og hvis det er langt fra mig så kan vi måske aftales at mødes på midten eller alternativt i SOL systemet for det er nok et sted mange kigger forbi før eller siden jeg selv ligger ca. 80LY væk fra SOL systemet, så det tager lige nogle hop når man kun kan springe 7-9LY af gangen...![]()
Det siger vi, jeg skriver lige herinde når jeg er kommet ind. Iiiih jeg glæder mig![]()
Hej der
Er der nogen der kan logge ind, jeg kan i hvert fald ikke, kommer ikke længere end til siden lige efter den med det store Elite logo og musikken der efter sort skærm med et vindue i midten som beder mig om at starte spillet fra launcheren og det har jeg hele tiden gjort, vi taler om alle opdate i Gamma 2.00 - 2.05
Så er jeg inde for første gang. Min character hedder Felle og jeg er i LHS 3447 system, trevithick dock