Elite Dangerous Scandinavian Community thread

Eget forum for Skandinavia?

Eget forum for Skandinavia, eller bør Norge, Sverige, Danmark ha hvert sitt.

Nå som det har blitt opprettet sub-forum for flere språk så kommer vel spørsmålet om det bør opprettes Sub-Forum for Danmark, Sverige og Norge eller for Skandinavia (De skandinaviske språk).

Jeg var vel den som foreslo å slå sammen de nasjonale trådene til en skandinavisk tråd. Dersom det er aktuelt å lage et forum så håper jeg at det kan bli et Skandinavisk forum.
I så fall så foreslår jeg at det blir en moderator fra hvert land. Det vil alltid være nyanser i de tre språkene som kan være vanskelig å forstå og det blir spesielt viktig ved moderasjon.

Noen som har noen tanker rundt dette?
Trenger vi et eget skandinavisk forum?

Last edited:
Eget forum for Skandinavia, eller bør Norge, Sverige, Danmark ha hvert sitt.

Nå som det har blitt opprettet sub-forum for flere språk så kommer vel spørsmålet om det bør opprettes Sub-Forum for Danmark, Sverige og Norge eller for Skandinavia (De skandinaviske språk).

Jeg var vel den som foreslo å slå sammen de nasjonale trådene til en skandinavisk tråd. Dersom det er aktuelt å lage et forum så håper jeg at det kan bli et Skandinavisk forum.
I så fall så foreslår jeg at det blir en moderator fra hvert land. Det vil alltid være nyanser i de tre språkene som kan være vanskelig å forstå og det blir spesielt viktig ved moderasjon.

Noen som har noen tanker rundt dette?
Trenger vi et eget skandinavisk forum?

Med tanke på hvor sjeldent det postes i denne tråden så tviler jeg på at det i det hele tatt er nødvendig.

Med tanke på hvor sjeldent det postes i denne tråden så tviler jeg på at det i det hele tatt er nødvendig.
Igrunn enig, men synes det er greit at tanken luftes.
Vi får se hvordan aktiviteten blir når det nærmer seg gamma release, men med tanke på engelskkunnskaper i Skandinavia generelt så tror jeg ikke aktiviteten blir veldig stor.

Har inget emot norska. Alla väntar ivrigt på beta 1an antar jag och njuter i havets varma famn :)

Önskar de inför någon form av konvergens för ens vapen. Cobran lider ju en hel del i de yttre hardpointsen som andra påpekat ovan.

Allt gott

Hvis jeg husker riktig, så var det mulig å søke på gruppenavn, så kanskje lage en egen skandinavisk gruppe hvis man kan navngi den?

Någon hittat fina trade runs? Imorrn ska jag bege mig och utforska lite utanför de klassiska systemen. Inte hunnit lira så mkt men en Hauler aka "spacewagon/truck" är kirrad. Sugen på lite bus när Cobran och cargo scannern är köpt. Någon som sett Kill-warrant till försäljning?

Siste Nrewsletter:

"Localisation has started; we will be initially releasing the following languages:
German, French, Russian, Polish, Dutch, Italian, Spanish, Mexican Spanish, Portuguese, Brazilian Portuguese, Swedish, Finnish, Norwegian and Simplified Chinese."

Må si jeg er overrasket over at Norsk er med der. Spesielt med tanke på at så og si alle snakker og leser engelsk rimelig bra,. Det samme går vel for svensk/Sverige.

Er det noen her som kommer til å benytte Svensk/Norsk i spillet?

Er det noen her som kommer til å benytte Svensk/Norsk i spillet?

Jag tror inte att många svenska byter från engelska. Personligen skulle det kännas konstigt och bli en sämre upplevelse. Jag kommer nog att testa det någon gång av nyfikenhet, men inget jag kommer använda mig av.

Känns inte värt det att lägga resurser på om jag ska vara ärlig.

Jag tror inte att många svenska byter från engelska. Personligen skulle det kännas konstigt och bli en sämre upplevelse. Jag kommer nog att testa det någon gång av nyfikenhet, men inget jag kommer använda mig av.

Känns inte värt det att lägga resurser på om jag ska vara ärlig.

Det er min mistanke også. Tror ikke mange norske ED spillere kommer til å benytte Norsk språk.

Når det gjelder oss som har kjøpr oss inn til Alpha, Beta og mulig Gamma også, så tror jeg ikke noen kommer til å switche til morsmålet.

Men tror det vil være en del som kommer til å velge det etter at spillet har blitt ferdigstilt. Så slikt sett så kommer jeg nok til velge norsk for en periode for å hjelpe til med å teste oversettelsen. Så mye rare oversettelser det er i spill nå for tiden, så ville det vært fint å få sjekket at de faktisk oversetter bra.

Er jo tross alt derfor vi er her, teste at alt fungerer som det skal.

Måste bara få gnälla lite...

Jag kom hem igår efter att ha varit hemma hos pappa på middag och en del tillhörande dricka.
Full och glad tyckte jag att det var läge för att spela lite ED. Satte mig framför datorn, lastade min Lakon typ 6 full med last, tyckte att det var lika bra att lasta den full för de 200 000 crediter jag hade samlat ihop... hade typ 1000 crediter kvar i balans. Kändes skitfint.
Begärde tillstånd att lämna stationen, fick det, lyfte landningsstället, riktade upp skeppet mot utgången och i fyllan tyckte jag att inget mindre än full gas var bra nog... rätt in i en inkommande Cobra.... Ha ha ha!

Don´t drink and fly

Måste bara få gnälla lite...

Jag kom hem igår efter att ha varit hemma hos pappa på middag och en del tillhörande dricka.
Full och glad tyckte jag att det var läge för att spela lite ED. Satte mig framför datorn, lastade min Lakon typ 6 full med last, tyckte att det var lika bra att lasta den full för de 200 000 crediter jag hade samlat ihop... hade typ 1000 crediter kvar i balans. Kändes skitfint.
Begärde tillstånd att lämna stationen, fick det, lyfte landningsstället, riktade upp skeppet mot utgången och i fyllan tyckte jag att inget mindre än full gas var bra nog... rätt in i en inkommande Cobra.... Ha ha ha!

Don´t drink and fly

Kjenner følelsen. Var "så" langt unna fra å oppgradere til Lakon 6, var litt vel cocky og ga full gass, bomma med 5 meter, Bang' og mistet 60'000 i last pluss buyback. Back to the grind.

Kjenner følelsen. Var "så" langt unna fra å oppgradere til Lakon 6, var litt vel cocky og ga full gass, bomma med 5 meter, Bang' og mistet 60'000 i last pluss buyback. Back to the grind.

Ha ha! Skönt att höra att jag inte är ensam... ja ja får väl ta morduppdragen med Sidewindern för att snabbt kunna köpa mig en Hauler igen.

Mest spännande i början(sidewindern och älskade Haulern)! Nu glider jag runt i min Lakon-9 maximalt beväpnad och drar in ohyggligt med creds. I princip helt utan risk.

Planerar att börja experimentera som pirat/smugglare framöver. Rollspela mera :)

Back
Top Bottom