Finns det någon infosida om de olika skeppen tillgängliga i premium betan? Har sneglat på den här sidan http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Ships men misstänker att den inte är riktigt up-to-date.
Finns det någon infosida om de olika skeppen tillgängliga i premium betan? Har sneglat på den här sidan http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Ships men misstänker att den inte är riktigt up-to-date.
Eget forum for Skandinavia, eller bør Norge, Sverige, Danmark ha hvert sitt.
Nå som det har blitt opprettet sub-forum for flere språk så kommer vel spørsmålet om det bør opprettes Sub-Forum for Danmark, Sverige og Norge eller for Skandinavia (De skandinaviske språk).
Jeg var vel den som foreslo å slå sammen de nasjonale trådene til en skandinavisk tråd. Dersom det er aktuelt å lage et forum så håper jeg at det kan bli et Skandinavisk forum.
I så fall så foreslår jeg at det blir en moderator fra hvert land. Det vil alltid være nyanser i de tre språkene som kan være vanskelig å forstå og det blir spesielt viktig ved moderasjon.
Noen som har noen tanker rundt dette?
Trenger vi et eget skandinavisk forum?
Igrunn enig, men synes det er greit at tanken luftes.Med tanke på hvor sjeldent det postes i denne tråden så tviler jeg på at det i det hele tatt er nødvendig.
Så nu när det finns en friends lista i spelet... någon som vill bli vän med mig?![]()
Så nu när det finns en friends lista i spelet... någon som vill bli vän med mig?![]()
Er det noen her som kommer til å benytte Svensk/Norsk i spillet?
Jag tror inte att många svenska byter från engelska. Personligen skulle det kännas konstigt och bli en sämre upplevelse. Jag kommer nog att testa det någon gång av nyfikenhet, men inget jag kommer använda mig av.
Känns inte värt det att lägga resurser på om jag ska vara ärlig.
Måste bara få gnälla lite...
Jag kom hem igår efter att ha varit hemma hos pappa på middag och en del tillhörande dricka.
Full och glad tyckte jag att det var läge för att spela lite ED. Satte mig framför datorn, lastade min Lakon typ 6 full med last, tyckte att det var lika bra att lasta den full för de 200 000 crediter jag hade samlat ihop... hade typ 1000 crediter kvar i balans. Kändes skitfint.
Begärde tillstånd att lämna stationen, fick det, lyfte landningsstället, riktade upp skeppet mot utgången och i fyllan tyckte jag att inget mindre än full gas var bra nog... rätt in i en inkommande Cobra.... Ha ha ha!
Don´t drink and fly
Kjenner følelsen. Var "så" langt unna fra å oppgradere til Lakon 6, var litt vel cocky og ga full gass, bomma med 5 meter, Bang' og mistet 60'000 i last pluss buyback. Back to the grind.